ŠKOLSKI PERISKOP
AKTUALNO

30. travnja 2025.

Saznajte kako stvoriti učionicu matematičkog promišljanja

Želite li pronaći dobitnu kombinaciju i organizirati svoju učionicu tako da učenici aktivno misle i rješavaju probleme, baš kao što to uspješno čini učiteljica Kristina Gregurin iz OŠ Antuna Augustinčića? Pridružite nam se na jednodnevnoj radionici „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja" s dr. Peterom Liljedahlom 17. svibnja 2025. u Alfa-učionici!

U učionici učiteljice matematike Kristine Gregurin iz OŠ Antuna Augustinčića u Zaprešiću učenici nikada ne sjede, već stoje dok rade. Zadatke planirane za cijeli sat uvijek im zadaje u prvih pet minuta, što je jedno od pravila „misleće” učionice.


Učenici rješavaju zadatke u trojkama (grupiraju se slučajnim odabirom), a u razredu se može čuti žamor kao posljedica intenzivnog i samostalnog raspravljanja o zadatcima koje rješavaju pišući po bijelim pločama.



Zaprešićka učionica matematičkog promišljanja


Dok rade stojeći, učenici su više uključeni u zadatak – taj položaj tijela dovodi do promjene njihova stava o tome što se od njih očekuje i učenici se jednostavno uhvate ukoštac sa zadatcima i rješavanjem problema.


Zbog promjene organizacije učionice učenici automatski mijenjaju svoj stav prema učenju i drukčije reagiraju. 


Učiteljica Kristina kaže da je najvažnije naći dobitnu kombinaciju i organizirati učionicu tako da učenici misle i rješavaju probleme. Metode Petera Liljedahla ona već nekoliko godina primjenjuje u svom radu i kaže da se nikada ne bi vratila na „staro”.


Više o načinu rada učiteljice Kristine Gregurin pročitajte ovdje.



Najava radionice dr. Petera Liljedahla


Otkrijte kako transformirati svoju učionicu u dinamičan prostor za matematičko promišljanje potičući suradnju, rješavanje problema i istinski angažman učenika! Prijavite se na jednodnevnu radionicu „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” koju će dr. Peter Liljedahl, istaknuti profesor sa Sveučilišta u Vancouveru i autor istoimene knjige, 17. svibnja 2025. održati u Alfa-učionici. Ovdje možete saznati više o radionici i kotizaciji.

TAGOVI

Stvaranje učionice matematičkog promišljanja
Peter Liljedahl
radionica
radionica uživo
alfa-učionica