
30. travnja 2025.
Saznajte kako stvoriti učionicu matematičkog promišljanja

U učionici učiteljice matematike Kristine Gregurin iz OŠ Antuna Augustinčića u Zaprešiću učenici nikada ne sjede, već stoje dok rade. Zadatke planirane za cijeli sat uvijek im zadaje u prvih pet minuta, što je jedno od pravila „misleće” učionice.
Učenici rješavaju zadatke u trojkama (grupiraju se slučajnim odabirom), a u razredu se može čuti žamor kao posljedica intenzivnog i samostalnog raspravljanja o zadatcima koje rješavaju pišući po bijelim pločama.
Zaprešićka učionica matematičkog promišljanja
Dok rade stojeći, učenici su više uključeni u zadatak – taj položaj tijela dovodi do promjene njihova stava o tome što se od njih očekuje i učenici se jednostavno uhvate ukoštac sa zadatcima i rješavanjem problema.
Zbog promjene organizacije učionice učenici automatski mijenjaju svoj stav prema učenju i drukčije reagiraju.
Učiteljica Kristina kaže da je najvažnije naći dobitnu kombinaciju i organizirati učionicu tako da učenici misle i rješavaju probleme. Metode Petera Liljedahla ona već nekoliko godina primjenjuje u svom radu i kaže da se nikada ne bi vratila na „staro”.
Više o načinu rada učiteljice Kristine Gregurin pročitajte ovdje.
Najava radionice dr. Petera Liljedahla
Otkrijte kako transformirati svoju učionicu u dinamičan prostor za matematičko promišljanje potičući suradnju, rješavanje problema i istinski angažman učenika! Prijavite se na jednodnevnu radionicu „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” koju će dr. Peter Liljedahl, istaknuti profesor sa Sveučilišta u Vancouveru i autor istoimene knjige, 17. svibnja 2025. održati u Alfa-učionici. Ovdje možete saznati više o radionici i kotizaciji.
TAGOVI