17. travnja 2025.

Jedan od najvećih metodičara današnjice, dr. Peter Liljedahl stiže u Hrvatsku

Istaknuti profesor sa Sveučilišta u Vancouveru, autor metode poučavanja i istoimene knjige „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja”, jedne od najpoznatijih i najprevođenijih knjiga na području metodike matematike, u Zagrebu će na Alfin poziv održati jednodnevnu radionicu. Sudionici će osobno iskusiti neke od rezultata njegova opsežnog dugogodišnjeg istraživanja u kojem je definirao korake koji učitelju omogućuju transformaciju učionice iz one u kojoj učenici oponašaju u učionicu u kojoj učenici promišljaju.

Pridružite nam se u jedinstvenoj prilici da iz prve ruke čujete i iskusite inovativne metode dr. Liljedahla! Saznajte kako transformirati svoju učionicu u dinamičan prostor za matematičko promišljanje potičući suradnju, rješavanje problema i istinski angažman učenika.


Cijena radionice iznosi 139,00 eura
(naknadu za obradu ulaznice snosi organizator).*


Jednodnevna radionica održat će se 17. svibnja u Alfa-učionici


Radionica je na engleskom jeziku i namijenjena je učiteljima matematike i razredne nastave. Više o radionici saznajte ovdje.


Održat će se uživo u Alfa-učionici u Ulici Vučak 11,
Zagreb, 17. svibnja 2025. od 9 do 16 sati.
Broj je mjesta ograničen, a svi će sudionici dobiti potvrdu
o sudjelovanju.


Radionica će biti i prilika za kupnju knjige „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” po promotivnoj cijeni od 28 eura (MPC: 34,90 eura). Moguća je kupnja više primjeraka.


Knjiga „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja”


Prijava se vrši plaćanjem kotizacije putem sustava Entrio. Nakon uspješne uplate ulaznica će stići na adresu vaše e-pošte. Ulaznicu je moguće kupiti i kao fizička i kao pravna osoba. Detalji o plaćanju za pravne osobe nalaze se na stranici događaja na Entriu.


Peter Liljedahl učitelj je matematike, doktor znanosti, danas profesor matematičkog obrazovanja na Sveučilištu u Vancouveru. Poznat je po svojim značajnim doprinosima u području matematičkog obrazovanja, osobito u razvoju „Stvaranja učionica matematičkog promišljanja”. Motiviran strašću za poticanjem dubokog matematičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema, Peter je svoju karijeru posvetio preoblikovanju okruženja u učionici. Njegov rad naglašava suradničko učenje, rješavanje problema i angažman učenika, što dovodi do učinkovitijih i smislenijih iskustava u matematičkom obrazovanju. Svojim inovativnim metodama poučavanja i istraživanja Peter je nadahnuo brojne edukatore diljem svijeta na stvaranje dinamičnih prostora za učenje koji potiču na promišljanje.


* U cijenu radionice uključeni su ručak i materijali potrebni za sudjelovanje.

TAGOVI

radionica
Peter Liljedahl
Stvaranje učionice matematičkog promišljanja