Radionica uživo u Zagrebu

MATEMATIKA

RADIONICA UŽIVO

Kotizacija:

139,00 EUR

Datum:

17. svibnja 2025.

Vrijeme:

9:00h - 16:00h

Prijavi se

Vrsta:

Radionica uživo u Alfa-učionici

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Predavač/i:

Natrag

Radionica uživo u Alfa-učionici na Jankomiru

Stvaranje učionice matematičkog promišljanja

14 nastavnih praksi za poboljšanje učenja

MATEMATIKA

RADIONICA UŽIVO

Kotizacija:

139,00 EUR

Datum:

17. svibnja 2025.

Vrijeme:

9:00h - 16:00h

Prijavi se

Predavač/i:

Vrsta:

Radionica uživo u Alfa-učionici

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Jedan od najvećih metodičara današnjice, dr. Peter Liljedahl stiže u Hrvatsku!


Istaknuti profesor sa Sveučilišta u Vancouveru, autor metode poučavanja i istoimene knjige „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja”, jedne od najpoznatijih i najprevođenijih knjiga na području metodike matematike, održat će jednodnevnu radionicu. Sudionici će osobno iskusiti neke od rezultata njegova opsežnog dugogodišnjeg istraživanja u kojem je definirao korake koji učitelju omogućuju transformaciju učionice iz one u kojoj učenici oponašaju u učionicu u kojoj učenici promišljaju.

Pridružite nam se u jedinstvenoj prilici da iz prve ruke čujete i iskusite inovativne metode dr. Liljedahla! Saznajte kako transformirati svoju učionicu u dinamičan prostor za matematičko promišljanje potičući suradnju, rješavanje problema i istinski angažman učenika.

Cijena radionice iznosi 139,00 eura (naknadu za obradu ulaznice snosi organizator).*

Radionica je na engleskom jeziku i namijenjena je učiteljima matematike i razredne nastave.

Održat će se uživo u Alfa-učionici u Ulici Vučak 11, Zagreb, 17. svibnja 2025. od 9 do 16 sati. Broj je mjesta ograničen, a svi će sudionici dobiti potvrdu o sudjelovanju.

Radionica će biti i prilika za kupnju knjige „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” po promotivnoj cijeni od 28 eura (MPC: 34,90 eura). Moguća je kupnja više primjeraka.

Prijava se vrši plaćanjem kotizacije putem sustava Entrio (tipka „Prijavi se”). Nakon uspješne uplate ulaznica će stići na adresu vaše e-pošte. Ulaznicu je moguće kupiti i kao fizička i kao pravna osoba. Detalji o plaćanju za pravne osobe nalaze se na stranici događaja na Entriu.

* U cijenu radionice uključeni su ručak i materijali potrebni za sudjelovanje.



PROGRAM RADIONICE


Nakon ove radionice moći ćete / znat ćete:

• što to znači poučavati, učiti i pratiti postignuća u učionici (matematike) u kojoj su učenici uistinu angažirani i promišljaju o zadanim problemima

• kako razmjestiti namještaj u učionici, organizirati rad i postaviti scenu da bi se postigao maksimalni učinak poučavanja vidljiv u angažmanu učenika svih uzrasta

• kako stvoriti okruženje u kojem je učenik u fokusu, promišljanje učinjeno vidljivim, u kojem se učenici oslanjaju na vlastite sposobnosti kao i na znanje kolega iz razreda.


Također, moći ćete:

• samostalno primijeniti prvi komplet alata naveden u knjizi „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja”

• preobraziti vlastitu nastavnu praksu.


Ova je radionica za vas jer:

• ste učitelj koji želi unijeti promjene u svoje modele i strategije poučavanja.


Preduvjet je da ste:

• obrazovni djelatnik (učitelj matematike ili razredne nastave).


Nakon radionice možete:

• pročitati knjigu „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” i razumjeti razloge za uvođenje promjena u vlastitoj učionici te iskušati komplete alata u radu s učenicima.

RASPORED RADIONICE


Radionica je osmišljena da bi odgovorila na potrebe i interese sudionika u stvarnom vremenu. Umjesto fiksnog rasporeda, dr. Peter Liljedahl fokusirat će se na dinamičan tijek aktivnosti koji će prilagođavati sudionicima.


Predviđeno je trajanje radionice od 9 do 16 sati, s uključenom pauzom za ručak.

PREDAVAČ/I
Peter Liljedahl

Peter Liljedahl učitelj je matematike, doktor znanosti, danas profesor matematičkog obrazovanja na Sveučilištu u Vancouveru. Poznat je po svojim značajnim doprinosima u području matematičkog obrazovanja, osobito u razvoju „Stvaranja učionica matematičkog promišljanja”. Motiviran strašću za poticanjem dubokog matematičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema, Peter je svoju karijeru posvetio preoblikovanju okruženja u učionici. Njegov rad naglašava suradničko učenje, rješavanje problema i angažman učenika, što dovodi do učinkovitijih i smislenijih iskustava u matematičkom obrazovanju. Svojim inovativnim metodama poučavanja i istraživanja Peter je nadahnuo brojne edukatore diljem svijeta na stvaranje dinamičnih prostora za učenje koji potiču na promišljanje.

TAGOVI

Stvaranje učionice matematičkog promišljanja

nastavne prakse

poučavanje

Natrag na ostale edukacije