
MATEMATIKA
RADIONICA UŽIVO
Kotizacija:
139,00 EUR
Datum:
17. svibnja 2025.
Vrijeme:
9:00h - 16:00h
Vrsta:
Radionica uživo u Alfa-učionici
Područje:
Matematika
Modul:
Matematika
Predavač/i:
Radionica uživo u Alfa-učionici na Jankomiru
Stvaranje učionice matematičkog promišljanja
14 nastavnih praksi za poboljšanje učenja

MATEMATIKA
RADIONICA UŽIVO
Kotizacija:
139,00 EUR
Datum:
17. svibnja 2025.
Vrijeme:
9:00h - 16:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Radionica uživo u Alfa-učionici
Područje:
Matematika
Modul:
Matematika
Jedan od najvećih metodičara današnjice, dr. Peter Liljedahl stiže u Hrvatsku!
PROGRAM RADIONICE
Nakon ove radionice moći ćete / znat ćete:
• što to znači poučavati, učiti i pratiti postignuća u učionici (matematike) u kojoj su učenici uistinu angažirani i promišljaju o zadanim problemima
• kako razmjestiti namještaj u učionici, organizirati rad i postaviti scenu da bi se postigao maksimalni učinak poučavanja vidljiv u angažmanu učenika svih uzrasta
• kako stvoriti okruženje u kojem je učenik u fokusu, promišljanje učinjeno vidljivim, u kojem se učenici oslanjaju na vlastite sposobnosti kao i na znanje kolega iz razreda.
Također, moći ćete:
• samostalno primijeniti prvi komplet alata naveden u knjizi „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja”
• preobraziti vlastitu nastavnu praksu.
Ova je radionica za vas jer:
• ste učitelj koji želi unijeti promjene u svoje modele i strategije poučavanja.
Preduvjet je da ste:
• obrazovni djelatnik (učitelj matematike ili razredne nastave).
Nakon radionice možete:
• pročitati knjigu „Stvaranje učionice matematičkog promišljanja” i razumjeti razloge za uvođenje promjena u vlastitoj učionici te iskušati komplete alata u radu s učenicima.
RASPORED RADIONICE
Radionica je osmišljena da bi odgovorila na potrebe i interese sudionika u stvarnom vremenu. Umjesto fiksnog rasporeda, dr. Peter Liljedahl fokusirat će se na dinamičan tijek aktivnosti koji će prilagođavati sudionicima.
Predviđeno je trajanje radionice od 9 do 16 sati, s uključenom pauzom za ručak.
PREDAVAČ/I
Peter Liljedahl
Peter Liljedahl učitelj je matematike, doktor znanosti, danas profesor matematičkog obrazovanja na Sveučilištu u Vancouveru. Poznat je po svojim značajnim doprinosima u području matematičkog obrazovanja, osobito u razvoju „Stvaranja učionica matematičkog promišljanja”. Motiviran strašću za poticanjem dubokog matematičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema, Peter je svoju karijeru posvetio preoblikovanju okruženja u učionici. Njegov rad naglašava suradničko učenje, rješavanje problema i angažman učenika, što dovodi do učinkovitijih i smislenijih iskustava u matematičkom obrazovanju. Svojim inovativnim metodama poučavanja i istraživanja Peter je nadahnuo brojne edukatore diljem svijeta na stvaranje dinamičnih prostora za učenje koji potiču na promišljanje.
TAGOVI
Stvaranje učionice matematičkog promišljanja
nastavne prakse
poučavanje