KURIKULUM NA DLANU
PRIRODA I DRUŠTVO

19. veljače 2024.

Od 1. do 4. razreda

Dobrobiti tematskih planova

Priroda, društvo i ja

Odgojno-obrazovne ishode nastavnih predmeta povezujemo s odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema, a povezanost mogu olakšati tematski planovi.

Ishodi: PID OŠ B.1.2., PID OŠ B.2.1., PID OŠ A.3.3., PID OŠ A.3.4.


Promjene  i odnosi


Pri planiranju nastavnog rada uvijek polazimo od odgojno-obrazovnih ishoda nastavnih predmeta. Odgojno-obrazovne ishode nastavnih predmeta povezujemo s odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema, a povezanost mogu olakšati tematski planovi.


Tematski planovi povezuju odgojno-obrazovne ishode različitih predmeta i očekivanja međupredmetnih tema te time omogućuju cjelovito poučavanje. Takvo poučavanje omogućuje ispreplitanje sadržaja različitih nastavanih predmeta, razne aktivnosti stavljaju učenika u aktivnu ulogu, a vrednovanjem za/kao učenje dobivamo povratnu informaciju.


Motivacijske teme u tematskom planu mogu biti konkretne i apstraktne, a trajanje im može biti različito: od jednog dana, nekoliko dana, jednog tjedna i nekoliko tjedana.


Tematski predlošci iz prirode i društva uvažavaju i poštuju metodičke i didaktičke zakonitosti svakog nastavnog predmeta te promiču problemsko-istraživački pristup i aktivno učenje. 


Primjeri tematskih predložaka proizašli su iz cjelovitog tematskog planiranja, a sadržavaju sve sastavnice planiranja: temu, predviđeno trajanje teme, nastavne predmete s brojem sati, odgojno-obrazovne ishode nastavnih predmeta, odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema, odgojno-obrazovne ishode nastavnih aktivnosti (ishode aktivnosti), vrednovanje, nastavne aktivnosti te prilagodbe učenja i poučavanja. 


1. RAZRED

Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu.

U ostvarenju odgojno-obrazovnih ishoda cjeline Vrijeme prolazi nudimo pregršt različitih tematskih planova koji opisuju aktivnosti cjelovitog poučavanja. Kreativne aktivnosti, iskustveno učenje i različiti oblici vrednovanja sigurno će pridonijeti lakšem usvajanju sadržaja poučavanja te ugodnom razrednom ozračju. 


2. RAZRED

Učenik objašnjava važnost odgovornoga odnosa čovjeka prema sebi i prirodi. 

U ostvarenju odgojno-obrazovnih ishoda u mjesecu veljači nudimo pregršt različitih tematskih planova koji opisuju aktivnosti cjelovitog poučavanja. Kreativne aktivnosti, iskustveno učenje i različiti oblici vrednovanja sigurno će pridonijeti lakšem usvajanju sadržaja poučavanja te ugodnom razrednom ozračju. 


3. RAZRED

Učenik zaključuje o organiziranosti lokalne zajednice, uspoređuje prikaze različitih prostora. 


4. RAZRED

Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi.

U ostvarenju odgojno-obrazovnih ishoda u mjesecu veljači nudimo pregršt različitih tematskih planova koji opisuju aktivnosti cjelovitog poučavanja. Kreativne aktivnosti, iskustveno učenje i različiti oblici vrednovanja sigurno će pridonijeti lakšem usvajanju sadržaja poučavanja te ugodnom razrednom ozračju. 


 Vaš autorski tim

TAGOVI

priroda i društvo
razredna nastava
priroda društvo i ja
tematski planovi
promjene i odnosi