PREDGOVOR | 6 |
Što je psihologija | 12 |
ZNANSTVENA OSNOVA PSIHOLOGIJE | 16 |
Znanstveni i neznanstveni pristup | 16 |
Znanstveno-istraživačke metode | 20 |
PODRUČJE RADA PSIHOLOGA | 29 |
Primijenite svoje znanje | 35 |
OSJETI I PERCEPCIJA | 40 |
Osjet | 41 |
Osjeti i percepcija kao jedinstven proces | 43 |
Percepcija kao složeni i automatski proces | 47 |
UČENJE | 50 |
Klasično uvjetovanje | 50 |
Operantno uvjetovanje | 54 |
Socijalno učenje | 58 |
Više razine učenja | 61 |
PAMĆENJE | 64 |
Tijek informacija u pamćenju | 64 |
Dugoročno pamćenje | 69 |
Zaboravljanje | 73 |
Kako uspješnije učiti i pamtiti? | 75 |
Primijenite svoje znanje | 78 |
RAZLIKE U KOGNITIVNIM SPOSOBNOSTIMA INTELIGENCIJA | 82 |
Je li inteligencija jedna opća sposobnost ili više različitih sposobnosti? | 83 |
Mjerenje inteligencije i individualne razlike | 87 |
Utjecaj nasljeđa i okoline na razvoj inteligencije | 90 |
Grupne razlike u inteligenciji | 93 |
Primijenite svoje znanje | 96 |
MOTIVACIJA | 100 |
Povezanost motivacije i ponašanja | 101 |
Potrebe | 104 |
EMOCIJE | 109 |
Pojam i vrste emocija | 109 |
Biološka I kognitivna osnova emocija | 115 |
Sastavnice emocija i njihova povezanost | 120 |
SAMOREGULACIJA EMOCIJA, MOTIVACIJE I PONAŠANJA | 125 |
Kako s emocijama? | 125 |
Samoregulacija motivacije i ponašanja | 128 |
Primijenite svoje znanje | 132 |
ADOLESCENCIJA | 134 |
Socijalna percepcija | 142 |
Statovi, stereotipi i predrasude | 151 |
Primijenite svoje znanje | 159 |
Utjecaj prisutnosti drugih ljudi | 162 |
Utjecaj grupe | 168 |
Uvjeravanje – utjecaj na stavove i ponašanje | 178 |
Primijenite svoje znanje | 181 |