Datum:

25. veljače 2022.

Vrijeme:

15:00h - 16:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

izvannastavne aktivnosti

Područje:

Predmetna korelacija

Modul:

Istraživanje kroz glazbu

Natrag

Zvuk kao val, lijek i zabava

Zvuk iz perspektive fizike, biologije i glazbe

Datum:

25. veljače 2022.

Vrijeme:

15:00h - 16:00h

Vrsta:

izvannastavne aktivnosti

Područje:

Predmetna korelacija

Modul:

Istraživanje kroz glazbu


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:

  • razumjet ćete utjecaj zvuka na naše fiziološke funkcije, napetost i mišiće
  • moći ćete proširiti svoje znanje o doživljaju i uporabi zvuka u terapijske svrhe
  • upoznat ćete nove modele povezivanja gradiva iz različitih predmetnih pozicija
  • znat ćete kako napraviti zabavnu iskustvenu radionicu s učenicima.


Također, moći ćete i:

  • provjeriti istom metodom utjecaj glazbe koju slušaju na profesorima i osoblju škole
  • isprobati niske zvučne frekvencije kao antistresnu terapiju za sebe.


Ova je online edukacija za Vas jer ste...

  • Vi ste učitelj fizike, biologije ili glazbenog koji radi različite inovativne i zanimljive radionice i nastavne sadržaje pristupačne za sve skupine učenika
  • želite poboljšati učeničke sposobnosti međupredmetnog povezivanja gradiva
  • Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoju percepciju zvuka i njegova korištenja na terapijski način.


Poželjno je prije edukacije napraviti sljedeće:

  • pripremiti što veće zvučnike priključene na računalo


Poslije online edukacije preporučamo:

  • isprobati utjecaj niskih zvučnih vibracija na sebi.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A10 min

UVOD U TEMU

Uvodna tri pitanja

B20 min

PREDSTAVLJANJE ISTRAŽIVANJA


C5 min

ZAKLJUČAK I MOGUĆNOST SURADNJE




15 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Slavica Gilić

Slavica Gilić, profesor glazbene kulture, mentor i predavač na Muzičkoj akademiji predmeta Elementi muzikoterapije u nastavi glazbe. Umjetničko usavršavanje na Muzičkoj akademiji završila je iz područja elektroničke glazbe i utjecaja zvučnih vibracija na čovjeka. Trener je neurolingvističkog programiranja i edukator u području emocionalne pismenosti. Dugogodišnji je praktičar u području muzikoterapije te predavač na brojnim domaćim i inozemnim simpozijima.

Dijana Šutak

Dijana Šutak diplomirala je na PMF-u u Zagrebu (smjer: profesor biologije), a radi kao učitelj mentor iz prirode i biologije u OŠ Žuti brijeg u Zagrebu.

Suautorica je digitalnih obrazovnih sadržaja za prirodu, biologiju i kemiju koji uključuju prezentacije, metodičke pripreme i kvizove u raznim digitalnim alatima za izdavačku kuću Alfa.

Školske godine 2019./2020. proglašena je jednim od 504 najuspješnija odgojno-obrazovna djelatnika.

Izradila je 15-ak videolekcija za potrebe i-nastave za nastavu biologije. Autorica je dviju objavljenih metodičkih preporuka u sklopu Škole za život.

Trenutno sudjeluje u izradi aktivnosti poučavanja za projekt Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom učenju u suradnji s Biološkim odsjekom PMF-a na online platformi BUBO (platforma za učenje biologije).

Emina Mutabdžija-Orešković

Emina Mutabdžija-Orešković, diplomirala na PMF-u Zagrebu, smjer: profesor fizike i kemije. Radi kao profesor fizike, savjetnik, mentor studentima profesorskih smjerova fizike na PMF-u. Voditelj je projekata Kroz prostor i vrijeme – povežimo razdvojeno, Lik i djelo Nikole Tesle i Our yellow hill in space . Autor je i suradnik na izradi metodičkih priručnika iz fizike za izdavačku kuću Alfa.

Natrag na ostale edukacije