
OSOBNI RAST I RAZVOJ
Datum:
20. ožujka 2025.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Vrsta:
Nastavne kompetencije
Područje:
Osobni rast i razvoj
Modul:
Suradnja s roditeljima
Predavač/i:
Vježbaj, rasti, cvitaj
Stvaranje prilika za suradnju

OSOBNI RAST I RAZVOJ
Datum:
20. ožujka 2025.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Nastavne kompetencije
Područje:
Osobni rast i razvoj
Modul:
Suradnja s roditeljima
Komunikacija je temelj ljudskog društva te nam omogućuje dijeljenje misli, osjećaja, ideja i informacija. Iako je komunikacija prirodna i često se podrazumijeva, kvaliteta naše komunikacije može duboko utjecati na naše odnose, uspjeh i razumijevanje svijeta oko nas. Ova edukacija ima za cilj osvijestiti važnost komunikacije i zajedničkog angažmana roditelja i škole te ponuditi praktične savjete kako te odnose izgraditi i održavati. U interaktivnim radionicama, na predavanjima i razmjenjujući iskustva, sudionici će saznati kako razviti kvalitetnu suradnju, što mogu roditelji, a što može i treba poduzeti škola da bi ta suradnja bila uspješna. Svi smo mi ključni sudionici u obrazovnom procesu i zajedno možemo stvoriti poticajno i podržavajuće okruženje za djecu.
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije:
- razumjeti različite komunikacijske stilove
- razumjeti kako reflektirati roditeljima rečeno
- prepoznati pozicije iz kojih osoba govori
- razviti tehnike kako razgovarati s „teškim“ roditeljima i drugima radi postizanja win-win situacije.
Također, moći ćete i:
- primijeniti naučeno kroz vježbe i nastavu.
Ova je online edukacija za Vas jer:
- Vi ste nastavnik koji želi njegovati i razvijati suradnju s roditeljima učenika
- Vi ste učitelj-razrednik koji želi razvijati i njegovati međusobno razumijevanje i uvažavanje u komunikaciji s roditeljima učenika.
- Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje komunikacijske vještine kako bi postao uspješan razrednik/učitelj i mogao uspješno surađivati s roditeljima učenika.
Preduvjeti:
- iskustvo vođenja razreda (korisno, ali nije imperativ) – poslušati webinar o empatičkom reflektiranju iz prijašnjih sezona (https://kabinet.alfa.hr/edukacije/empaticko-reflektiranje-i-postavljanje-granica--194).
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:
- razmisliti o tijeku razgovora s roditeljima
- razmisliti o tipovima „teških“ roditelja s kojima se suočavate te koliko uspijete reflektirati rečeno
- razmisliti o dosadašnjim uspješno iskomuniciranim situacijama
- razmisliti o tome koje akcije poduzimam za unaprjeđenje suradnje.
Poželjno je prije edukacije napraviti sljedeće:
- razmisliti o vlastitom obrascu vođenja razgovora
- analizirati uspješne suradnje u odnosu na neuspješne – u čemu je bila razlika, što je nedostajalo.
Poslije online edukacije preporučujemo Vam:
- ono što ste čuli primijeniti u praksi, na sebi, u odnosima i različitim situacijama s učenicima.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 minuta) • anketa |
B (15 minuta) • empatičko reflektiranje |
C (15 minuta) • razumijevanje svojih i tuđih potreba u komunikacijskom procesu • primjena vježbe pet stolaca • davanje opcija i pozivanje na suradnju |
D (10 minuta) |
E (10 minuta) • vježbe - potrebe • vježbe – što čujem |
F (5 minuta) • pitanja |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta) |
PREDAVAČ/I
Marija Jurić
Marija Jurić, stručna suradnica psihologinja – mentorica s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Ima iskustvo rada u predškolskom i srednjoškolskom sustavu obrazovanja. U protekle dvije godine jedna je od najuspješnijih nagrađenih odgojno-obrazovnih djelatnika. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZO-u od 2015. godine. Aktivna je članica udruge Klikeraj za rad s darovitom djecom. Kontinuirano se usavršava. Edukantica je drugog stupnja edukacije iz bihevioralno-kognitivnih terapija, praktičar terapije igrom, a završila je i uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, mindfulness za djecu i mlade, osnove psihosomatike. Uža područja interesa su joj: mentalno zdravlje djece i mladih, socioemocionalni razvoj (darovitih) učenika, emocionalna inteligencija, emocionalne i komunikacijske kompetencije, psihološka otpornost.
TAGOVI
suradnja
učitelji
roditelji
komunikacijski stilovi
empatičko reflektiranje