
PSIHOLOGIJA I PEDAGOGIJA
Datum:
28. travnja 2025.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Vrsta:
Predavanje
Područje:
Osobni rast i razvoj učitelja i učenika
Modul:
Osobni rast i razvoj
Predavač/i:
Socijalne kompetencije djece u izgradnji odnosa s vršnjacima
Potreba za pripadanjem i uloga učitelja

PSIHOLOGIJA I PEDAGOGIJA
Datum:
28. travnja 2025.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Predavanje
Područje:
Osobni rast i razvoj učitelja i učenika
Modul:
Osobni rast i razvoj
Vršnjačke grupe djeci su druge po važnosti (nakon obitelji) te su interakcije s vršnjacima osnova za razvoj i socijalizaciju djece. Upoznajte potrebe djece za pripadanjem i druženjem s vršnjacima te naučite koje su razlike između socijalne i emocionalne usamljenosti, s posebnim naglaskom na veću patnju djece koju vršnjaci emocionalno izoliraju.
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije osvijestit ćete:
- važnost podražavajućeg odnosa u odrastanju djece
- socijalni razvoj djece
- socijalne veze i stvaranje prijateljstva.
Također, moći ćete i:
- razlikovati učenje socijalnih vještina povezanih sa socijalnim kompetencijama
- razlike u emocionalnoj i socijalnoj usamljenosti
- kako pomoći u stvaranju boljih odnosa vršnjaka u školi.
Ova je online edukacija za Vas jer:
- Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite poboljšati svoje vještine za poticaj i inspiraciju na rad
- Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
- Vi ste učitelj koji se želi unaprijediti kako bi postao uspješan razrednik / ravnatelj.
Preduvjet je da ste:
- pedagoški djelatnik.
Poslije online edukacije možete:
- pronaći neke nove resurse unutar vlastitih kompetencija i koristiti ih u radu.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta) • Socijalni razvoj djece i podržavajući odnosi u obitelji i školi |
B (20 minuta) |
C (10 minuta) • Dimenzije socijalnih odnosa-prijateljstvo/popularnost |
D (10 minuta) • Ponašanja, misli, osjećaju djece koja su emocionalno ili socijalno isključena od vršnjaka |
E (5 minuta) • Poticaj i podrška učiteljima kako pomoći u stvaranju odnosa među vršnjacima |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta) |
PREDAVAČ/I
Sonja Jarebica
Sonja Jarebica rođena je 23. listopada 1959. u Zagrebu. Kao magistra socijalne pedagogije stekla je bogato profesionalno iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Svoj rad usmjerila je na sprječavanje ili ublažavanje socijalnih problema djece i mladih, djelujući u smjeru poticanja pozitivnih promjena u ponašanju i uvjetima u kojima odrastaju i razvijaju se. Socijalna pedagogija podrazumijeva holistički i osobni pristup djeci i mladima koji povezuje obrazovanje i društvenu skrb o njima, a uključuje rad s pojedincem i socijalnim okruženjem (obitelj, škola, vršnjačke grupe, ali i šira zajednica), s krajnjim ciljem afirmacije prava djece.
TAGOVI
socijalizacija
socijalna usamljenost
emocionalna usamljenost
vršnjaci
emocionalno izoliranje