Datum:

23. ožujka 2022.

Vrijeme:

18:00h - 19:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

redovita nastava

Predavač/i:

Natrag

S prirodom u prirodu

Priroda i društvo

Datum:

23. ožujka 2022.

Vrijeme:

18:00h - 19:00h

Predavač/i:

Vrsta:

redovita nastava


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije moći ćete:

  • planirati i provoditi jednostavna istraživanja izvan učionice
  • organizirati istraživanje promatranjem u prirodi
  • pripremiti materijal za izvođenje istraživanja i promatranja prirode
  • povezati teoriju s praksom
  • poticati iskustveno učenje
  • omogućiti zorni prikaz nastave
  • stvarati suradničko učenje unutar projekta
  • primijeniti načelo zavičajnosti
  • upotrijebiti IKT u nastavi
  • primijeniti integraciju nastavnih predmeta.


Također, moći ćete i:

  • upoznati načine razvijanja vještina u prikupljanju podataka, bilježenja, zapisivanja i analiziranja
  • upoznati učenje izvan učionice.


Ova je online edukacija za Vas jer...

  • Vi ste učitelj razredne nastave koji želi osnažiti svoje kompetencije na području metodike Prirode i društva te pobliže upoznati načine praćenja, provođenja i vrednovanja istraživačkog pristupa u nastavi.
  • Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite produbiti svoje znanje na području metodike Prirode i društva.


Preduvjeti:

  • učitelj razredne nastave
  • pedagog, socijalni pedagog, psiholog.


Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:

  • pripremiti pitanja za predavače.


Poslije online edukacije preporučujemo vam:

  • De Zan, I. (2001). Metodika nastave prirode i društva. Zagreb: Školska knjiga.
  • Glasser, W. (1999). Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa.
  • Haussner, S., Peko, A. (1999). Poticanje autonomije učenika kroz rad na projektima.
  • U: Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Maribor: Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta (str. 145-152).

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A5 min

Uvod u temu

B15 min

 Istraživačka nastava


C20 min

Primjeri dobre prakse


D10 min
 Pitanja za kraj

10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Daliborka Rotar

Daliborka Rotar učiteljica je razredne nastave u OŠ Milan Brozović u Kastvu u zvanju učitelja mentora. U svojoj matičnoj školi bila je voditelj Eko škole, sudjelovala je u organizaciji i provedbi Plavog vala, u humanitarnoj akciji 7 kuna za sigurnu igru te u akcijama Zasadi stablo, ne budi panj!. Sa svojim razredima sudjelovala je u brojnim humanitarnim akcijama, poput akcija za socijalnu samoposlugu i stradale u potresu. Kao učiteljica u produženom boravku započela je istraživanje bilja i provođenje pokusa u nastavi. S učenicima je u sklopu produženog boravka sakupljala bilje te od njega pripremala sirupe, kreme, sapune i čajeve. Svoj rad prikazali su i na lokalnoj televiziji Kanal R unutar obrazovne emisije Smješkov svijet. Uspjeh i rad Eko škole zabilježen je u intervjuima za Novi list. Kao predavač i voditelj radionica sudjelovala je na Skupu kvalitetnih škola u Rijeci i Pazinu te na RAIYS summitu u Rijeci. Posljednjih nekoliko godina vodi aktivnost Mali istraživači i surađuje s Prirodoslovnim muzejom Rijeka. Izrađuje i javno objavljuje svoje uratke; pripreme, projekte i digitalne obrazovne sadržaje. Autor je projekta eTwinning Pusni običaji naših krajeva nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. Kao projektni partner sudjeluje i u drugim projektima eTwinning. Na CARNET-ovu portalu objavljuje članke i vijesti vezane uz obrazovanje. Za školsku godinu 2020./2021. proglašena je jednom od 511 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika. Za potrebe nastave na daljinu priprema i snima videolekcije za Prirodu i društvo, 4. razred.

Natrag na ostale edukacije