Datum:
23. ožujka 2022.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Vrsta:
redovita nastava
Predavač/i:
S prirodom u prirodu
Priroda i društvo
Datum:
23. ožujka 2022.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Predavač/i:
Vrsta:
redovita nastava
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije moći ćete:
- planirati i provoditi jednostavna istraživanja izvan učionice
- organizirati istraživanje promatranjem u prirodi
- pripremiti materijal za izvođenje istraživanja i promatranja prirode
- povezati teoriju s praksom
- poticati iskustveno učenje
- omogućiti zorni prikaz nastave
- stvarati suradničko učenje unutar projekta
- primijeniti načelo zavičajnosti
- upotrijebiti IKT u nastavi
- primijeniti integraciju nastavnih predmeta.
Također, moći ćete i:
- upoznati načine razvijanja vještina u prikupljanju podataka, bilježenja, zapisivanja i analiziranja
- upoznati učenje izvan učionice.
Ova je online edukacija za Vas jer...
- Vi ste učitelj razredne nastave koji želi osnažiti svoje kompetencije na području metodike Prirode i društva te pobliže upoznati načine praćenja, provođenja i vrednovanja istraživačkog pristupa u nastavi.
- Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite produbiti svoje znanje na području metodike Prirode i društva.
Preduvjeti:
- učitelj razredne nastave
- pedagog, socijalni pedagog, psiholog.
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:
- pripremiti pitanja za predavače.
Poslije online edukacije preporučujemo vam:
- De Zan, I. (2001). Metodika nastave prirode i društva. Zagreb: Školska knjiga.
- Glasser, W. (1999). Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa.
- Haussner, S., Peko, A. (1999). Poticanje autonomije učenika kroz rad na projektima.
- U: Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Maribor: Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta (str. 145-152).
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
| A | 5 min |
Uvod u temu | |
| B | 15 min |
Istraživačka nastava | |
| C | 20 min |
Primjeri dobre prakse | |
| D | 10 min |
| Pitanja za kraj | |
| 10 min | |
| Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka |
PREDAVAČ/I
Daliborka Rotar
Daliborka Rotar učiteljica je razredne nastave u OŠ Milan Brozović u Kastvu u zvanju učitelja mentora. U svojoj matičnoj školi bila je voditelj Eko škole, sudjelovala je u organizaciji i provedbi Plavog vala, u humanitarnoj akciji 7 kuna za sigurnu igru te u akcijama Zasadi stablo, ne budi panj!. Sa svojim razredima sudjelovala je u brojnim humanitarnim akcijama, poput akcija za socijalnu samoposlugu i stradale u potresu. Kao učiteljica u produženom boravku započela je istraživanje bilja i provođenje pokusa u nastavi. S učenicima je u sklopu produženog boravka sakupljala bilje te od njega pripremala sirupe, kreme, sapune i čajeve. Svoj rad prikazali su i na lokalnoj televiziji Kanal R unutar obrazovne emisije Smješkov svijet. Uspjeh i rad Eko škole zabilježen je u intervjuima za Novi list. Kao predavač i voditelj radionica sudjelovala je na Skupu kvalitetnih škola u Rijeci i Pazinu te na RAIYS summitu u Rijeci. Posljednjih nekoliko godina vodi aktivnost Mali istraživači i surađuje s Prirodoslovnim muzejom Rijeka. Izrađuje i javno objavljuje svoje uratke; pripreme, projekte i digitalne obrazovne sadržaje. Autor je projekta eTwinning Pusni običaji naših krajeva nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. Kao projektni partner sudjeluje i u drugim projektima eTwinning. Na CARNET-ovu portalu objavljuje članke i vijesti vezane uz obrazovanje. Za školsku godinu 2020./2021. proglašena je jednom od 511 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika. Za potrebe nastave na daljinu priprema i snima videolekcije za Prirodu i društvo, 4. razred.