Datum:
26. siječnja 2022.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Vrsta:
Redovita nastava
Predavač/i:
Procjena
Promicanje i razvijanje vještina procjene
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znati ćete / upoznati ćete:
- što je procjena i koja područja obuhvaća
- procjena važnosti u svakodnevnom životu i matematici
- osmisliti aktivnosti koje promiču procjenu i razvijaju vještine učenika.
Također, moći ćete i:
- prepoznati važnost sustavnog izgrađivanja vještine procjene na satima matematike.
Ova je online edukacija za Vas jer...
- Vi ste učitelj koji želi unaprijediti vještine svojih učenika vezanih uz procjenu te ih osposobiti ključnim kompetencijama za daljnji život i obrazovanje
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A | 5 min |
Što je procjena i koja područja obuhvaća | |
B | 30 min |
Primjeri aktivnosti koji promiču procjenu i razvijaju vještine kod učenika | |
15 min | |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka |
PREDAVAČ/I
Tanja Soucie
Tanja Soucie izvrstan je savjetnik u Osnovnoj školi Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu gdje predaje matematiku. Voditeljica je metodičkih vježbi za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kao i Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu. Ima završeni Master of Science in Education na Sveučilištu New England u SAD-u. Autorica je i voditeljica projekta Večer matematike. Voditeljica je Nastavne sekcije Hrvatskog matematičkog društva te je voditeljica Županijskog stručnog vijeća nastavnika matematike za Novi Zagreb. Urednica je časopisa Matka u kojem od 2003. godine redovito vodi rubriku Kutak za najmlađe. Surađivala je s NCVVO-om na međunarodnom istraživanju TIMSS te je bila članica radne skupine za Nacionalne ispite iz matematike. Deset godina bila je članica Državnog povjerenstva za natjecanja iz matematike. Zajedno s dr. sc. Dubravkom Glasnović Gracin i Gabrielom Žokalj autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.