Datum:

16. prosinca 2021.

Vrijeme:

15:00h - 16:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

dodatna nastava

Područje:

promjene i odnosi

Predavač/i:

Natrag

Pokusi u nastavi prirode i društva

Od 1. do 4. razreda osnovne škole

Datum:

16. prosinca 2021.

Vrijeme:

15:00h - 16:00h

Predavač/i:

Vrsta:

dodatna nastava

Područje:

promjene i odnosi


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije moći ćete:

  • planirati i provoditi jednostavna istraživanja u učionici
  • organizirati provođenje pokusa u nastavi
  • pripremiti materijal za izvođenje pokusa
  • povezati teoriju s praksom
  • poticati iskustveno učenje
  • omogućiti zorni prikaz nastave
  • primjenjivati ​​pokuse u nastavi
  • raditi IKT u nastavi.


Također, moći ćete i:

  • upoznati načine vrednovanja učenika pri izvođenju pokusa
  • upoznati oblike suradnje s učiteljima u razmjeni ideja.


Ova je online edukacija za Vas jer...

  • Vi ste učitelj razredne nastave koji želi osnažiti svoje kompetencije na području metodike Prirode i društva te pobliže upoznati načine praćenja, provođenja i vrednovanja istraživačkog pristupa u nastavi.
  • Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za veliki broj zaposlenika i želite produbiti svoje znanje na području metodike Prirode i društva.


Zadaci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:

  • Pripremiti pitanja za predavače


Poslije online edukacije preporučujemo vam:

  • Bulić,M. (2021). Istražujem svijet oko sebe, radni listići. Zagreb: Alfa
  • De Zan, I. (1994). Istraživačka nastava biologije. Zagreb: Školske novine
  • De Zan, I. (2001). Metodika nastave prirode i društva. Zagreb: Školska knjiga
  • Glasser, W. (1999). Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa
  • Green, B. (1996). Nove paradigme za stvaranje kvalitetne škole. Zagreb: Alineja
  • Haussner, S., Peko, A. (1999). Poticanje autonomije učenika kroz rad na projektima.
  • U: Didaktični i metodični vidiki daljnjeg razvoja obrazovanja. Maribor: Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta, (str.145-152)

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A5 minuta

Uvod u temu


B5 minuta

Anketa o upotrebi pokusa u nastavi


C5 minuta

Osvrt na anketu


D20 min

Pokusi u nastavi Prirode i društva


E10 min
Online pokusi
F5 min
Vrednovanje

10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Daliborka Rotar

Daliborka Rotar učiteljica je razredne nastave u OŠ „Milan Brozović” u Kastvu u zvanju učitelja mentora. U svojoj matičnoj školi bila je voditeljica Eko škole, sudjelovala je u organizaciji i provedbi Plavog vala, zatim u humanitarnoj akciji „7 kuna za sigurnu igru” te u akcijama „Zasadi stablo, ne budi panj!”. Sa svojim razredima priključila se brojnim humanitarnim akcijama, poput akcija za socijalnu samoposlugu i stradale u potresu. Kao učiteljica u produženom boravku započela je istraživanje bilja i provođenje pokusa u nastavi. S učenicima je u sklopu produženog boravka sakupljala bilje te od njega pripremala sirupe, kreme, sapune i čajeve. Svoj rad prikazali su i na lokalnoj televiziji Kanal RI unutar obrazovne emisije „Smješkov svijet”. Uspjeh i rad Eko škole zabilježen je u intervjuima za „Novi list”. Kao predavačica i voditeljica radionica sudjelovala je na Skupu kvalitetnih škola u Rijeci i Pazinu. Također kao predavačica i voditeljica radionice sudjelovala je na RAIYS summitu u Rijeci. Posljednjih nekoliko godina vodi aktivnost Mali istraživači te surađuje s Prirodoslovnim muzejom Rijeka. Izrađuje i javno objavljuje svoje uratke: pripreme, projekte i digitalne obrazovne sadržaje. Autorica je eTwinning projekta „Pusni običaji naših krajeva” koji je za svoj rad i uspjeh nagrađen Nacionalnom oznakom kvalitete. Kao projektni partner sudjeluje i u drugim eTwinning projektima. Na CARNET-ovu portalu objavljuje članke i vijesti vezane uz obrazovanje. Za školsku godinu 2020./2021. proglašena je jednom od 511 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika. Za potrebe nastave na daljinu priprema i snima videolekcije iz prirode i društva za 4. razred.

Natrag na ostale edukacije