MATEMATIKA

Datum:

12. svibnja 2025.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Predavanje

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Predavač/i:

Natrag

Pogled u učionicu matematičkog promišljanja

Kako započeti transformaciju vlastite učionice

MATEMATIKA

Datum:

12. svibnja 2025.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Predavač/i:

Vrsta:

Predavanje

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Pogled u učionicu matematičkog promišljanja razgovor je s kolegicom Tanjom Soucie o primjeni metode Stvaranja učionice matematičkog promišljanja. Tanja će s nama podijeliti svoje iskustvo od prvog susreta s knjigom do prvih koraka u vlastitoj učionici. Odgovorit će na pitanja koja muče mnoge koji se odvaže krenuti Peterovim stopama, kao i stopama onih koji ovu metodu već dulje svakodnevno primjenjuju u svojim učionicama, a osim toga usporedit će rezultate Peterovih istraživanja s primjenom u vlastitoj učionici. 

Pridružite nam se u jedinstvenoj prilici da iz prve ruke čujete i iskusite inovativne metode dr. Liljedahla! Saznajte kako transformirati svoju učionicu u dinamičan prostor za matematičko promišljanje potičući suradnju, rješavanje problema i istinski angažman učenika. Više o radionici saznajte na linku https://kabinet.alfa.hr/edukacije/257.



PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije (moći ćete / znat ćete /osvijestit ćete…):

  • koji su razlozi za uvođenje promjena u vlastite metode poučavanja
  • napraviti plan za početak uvođenja metode „Stvaranja učionice matematičkog promišljanja“
  • koji su vam materijali potrebni da biste mogli krenuti s implementacijom
  • koji su to tipovi zadataka pomoću kojih se metoda uvodi
  • kako učenici reagiraju na prvi susret s novom metodom poučavanja
  • što očekivati u početku
  • izvijestiti o promjenama u obliku poučavanja s roditeljima.


Također, moći ćete i:

  • čuti neke korisne savjete i tips & tricks za prve korake uvođenja metode.


Ova je online edukacija za Vas jer:

  • čuli ste za knjigu i metodu Stvaranje učionice matematičkog promišljanja ali niste sigurni odakle početi
  • želite unaprijediti svoje nastavne metode i povećati angažman učenika.


Preduvjet je da ste:

  • učitelj ili nastavnik.


Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:

  • pročitati članak https://kabinet.alfa.hr/blog/stvaranje-ucionice-matematickog-promisljanja--439.


Nakon online edukacije možete:
  • pročitati knjigu Stvaranje učionice matematičkog promišljanja Petera Liljedahla https://kabinet.alfa.hr/izdanja/stvaranje-ucionice-matematickog-promisljanja/31679

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (50 minuta)

• razgovor o primjeni metode Stvaranje učionice matematičkog promišljanja

B (10 minuta)

• Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka

PREDAVAČ/I
Tanja Soucie

Tanja Soucie je učiteljica matematike u nastavnom zvanju izvrsnog savjetnika.

Diplomirala je na University of New England, SAD, stekavši titulu Master of Science
in Education, a prethodno na University of Maine at Farmington, SAD, kao profesor
matematike. Zaposlena je u zagrebačkoj OŠ Silvija Strahimira Kranjčevića. Osim
u stručnoj, njezin iznimno bogat izvannastavni rad prepoznat je u široj zajednici –
autorica je, utemeljiteljica i voditeljica velikog i hrvatski-poznatog projekta „Večer
matematike“ (https://web.facebook.com/vecermatematike/) koji se u Hrvatskim
osnovnim školama, ali i vrtićima, provodi od 2013. godine te Mateamatičkog uličnog festivala. Višegodišnja je voditeljica Nastavne sekcije Hrvatskog matematičkog društva, autorica mnogobrojnih stručnih članaka objavljenih u metodičkim časopisima, koautorica je Alfine
udžbeničke serije za Matematiku u razrednoj nastavi “Otkrivamo matematiku“ i
priručnika za primjenu geoploče „Aha! To je matematika“, digitalnih sadržaja iz
matematike za predmetnu nastavu, mentorica je studentima Prirodoslovno-matematičkog fakulteta i voditeljica Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike Novog Zagreba.

TAGOVI

učionica matematičkog promišljanja

Peter Liljedahl

matematika

Natrag na ostale edukacije