Datum:

06. travnja 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Redovita nastava

Područje:

sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja

Modul:

Matematika u razednoj nastavi

Predavač/i:

Natrag

Pitanja koja potiču učenje

Postaviti pravo pitanje nije nimalo lak zadatak. Na ovoj ćete edukaciji naučiti kako postaviti pravo matematičko pitanje koje potiče na razmišljanje, zaključivanje i na kraju - učenje.

Datum:

06. travnja 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Predavač/i:

Vrsta:

Redovita nastava

Područje:

sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja

Modul:

Matematika u razednoj nastavi


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije razumijete ćete / znate ćete / upoznati ćete:

  • saznat ćete zašto pitanja trebaju biti strategija poučavanja
  • prepoznat ćete pitanja koja potiču učenje
  • dobit ćete ideju kako koristiti pitanje kao strategiju poučavanja
  • moći ćete procijeniti potiču li vaša pitanja učenja kod učenika. 


Također, moći ćete i:

  • primijeniti određene strategije u svakodnevnom radu.


Ova je online edukacija za Vas jer...

  •  u pristupu usmjerenom na dijete potiču se različite strategije učenja i poučavanja, a naglasak je stavljen na podizanje kvalitete poučavanja i poticanje učenja kod učenika
  • edukacija osvještava prednosti ovakvog načina učenja i pokazuje mogućnosti njegove primjene u udžbeničkim kompletima Otkrivamo matematiku
  • vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoje strategije poučavanja.


Poželjno je prije online edukacije:

  • procijeniti koliko pitanja postavljate tijekom poučavanja
  • procijeniti svrhu postavljenih pitanja.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A10 min

 Uvod + Anketa

B30 min

Svrha i način postavljanja pravih pitanja


C10 min

Zaključak



10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Gabriela Žokalj

Gabriela Žokalj učiteljica je, izvrsna savjetnica u Osnovnoj školi Bogumila Tonija u Samoboru. Tijekom godina neprestano se stručno usavršavala na različitim edukacijama u zemlji i inozemstvu. Kao predavač sudjeluje na međunarodnim konferencijama i edukacijama. Niz godina trenerica je Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak. Posebna su područja njezina interesa vrednovanje i profesionalni razvoj učitelja. Ta dva područja promiče vođenjem treninga Formativno vrednovanje i Zajednice učitelja. Zajedno sa Sanjom Brajković autorica je knjige Učenje u tijeku. Tijekom 2019. bila je članica radne skupine za vrednovanje u Školi za život. Rado dijeli primjere prakse na različitim edukacijama, objavom priručnika i stručnih članaka. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća za razrednu nastavu. Zajedno s Dubravkom Glasnović Gracin i Tanjom Soucie autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.

Natrag na ostale edukacije