
Datum:
06. travnja 2022.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Vrsta:
Redovita nastava
Područje:
sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja
Modul:
Matematika u razednoj nastavi
Predavač/i:
Pitanja koja potiču učenje
Postaviti pravo pitanje nije nimalo lak zadatak. Na ovoj ćete edukaciji naučiti kako postaviti pravo matematičko pitanje koje potiče na razmišljanje, zaključivanje i na kraju - učenje.

Datum:
06. travnja 2022.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Redovita nastava
Područje:
sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja
Modul:
Matematika u razednoj nastavi
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumijete ćete / znate ćete / upoznati ćete:
- saznat ćete zašto pitanja trebaju biti strategija poučavanja
- prepoznat ćete pitanja koja potiču učenje
- dobit ćete ideju kako koristiti pitanje kao strategiju poučavanja
- moći ćete procijeniti potiču li vaša pitanja učenja kod učenika.
Također, moći ćete i:
- primijeniti određene strategije u svakodnevnom radu.
Ova je online edukacija za Vas jer...
- u pristupu usmjerenom na dijete potiču se različite strategije učenja i poučavanja, a naglasak je stavljen na podizanje kvalitete poučavanja i poticanje učenja kod učenika
- edukacija osvještava prednosti ovakvog načina učenja i pokazuje mogućnosti njegove primjene u udžbeničkim kompletima Otkrivamo matematiku
- vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoje strategije poučavanja.
Poželjno je prije online edukacije:
- procijeniti koliko pitanja postavljate tijekom poučavanja
- procijeniti svrhu postavljenih pitanja.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A | 10 min |
Uvod + Anketa | |
B | 30 min |
Svrha i način postavljanja pravih pitanja | |
C | 10 min |
Zaključak | |
10 min | |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka |
PREDAVAČ/I
Gabriela Žokalj
Gabriela Žokalj učiteljica je, izvrsna savjetnica u Osnovnoj školi Bogumila Tonija u Samoboru. Tijekom godina neprestano se stručno usavršavala na različitim edukacijama u zemlji i inozemstvu. Kao predavač sudjeluje na međunarodnim konferencijama i edukacijama. Niz godina trenerica je Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak. Posebna su područja njezina interesa vrednovanje i profesionalni razvoj učitelja. Ta dva područja promiče vođenjem treninga Formativno vrednovanje i Zajednice učitelja. Zajedno sa Sanjom Brajković autorica je knjige Učenje u tijeku. Tijekom 2019. bila je članica radne skupine za vrednovanje u Školi za život. Rado dijeli primjere prakse na različitim edukacijama, objavom priručnika i stručnih članaka. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća za razrednu nastavu. Zajedno s Dubravkom Glasnović Gracin i Tanjom Soucie autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.