Datum:

13. prosinca 2021.

Vrijeme:

18:00h - 19:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Redovna nastava; Dopunska nastava

Područje:

Metodika hrvatskoga jezika

Natrag

Kako prepoznati i razumjeti dijete s teškoćama (u čitanju) i kako mu pomoći

Metode i postupci prilagođavanja

Datum:

13. prosinca 2021.

Vrijeme:

18:00h - 19:00h

Vrsta:

Redovna nastava; Dopunska nastava

Područje:

Metodika hrvatskoga jezika


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije znat ćete/moći ćete/razumjet ćete:

  • prepoznati i razumjeti uzroke i razloge teškoća u učenju i čitanju
  • neki od mogućih načina rada s djecom koji imaju teškoće u čitanju, što utječe i na cjelokupno učenje
  • načine prilagodbe materijala za lakše čitanje.


Također, moći ćete i:

  • samostalno prilagoditi materijale za lakše čitanje
  • u nastavu uključiti konkretne korake koji će podržati temeljne funkcije (funkcije niske razine) koje su osnova za sveukupno učenje
  • pružiti im podršku koju koriste.


Ova je online edukacija za Vas jer...

  • želite razumjeti svoje učenike i svakom djetetu pružiti jednaku šansu za uspjeh.
  • smatrate da ne smijete izgubiti ni jedno dijete te da svako dijete može pronaći i pronaći svoje mjesto u svijetu, a Vi mu pritom želite biti kompetentna podrška.
  • Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i treba poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva.
  • Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje kompetencije te kvalitetu nastave koju izvodite.
  • Dio ste stručnog tima ili ravnatelja koji želi podržati svoje učitelje u daljnjoj edukaciji te provođenju novih metoda poučavanja.


Preduvjeti:

  • učitelj razredne nastave, nastavnik predmeta
  • pedagog, socijalni pedagog, psiholog
  • ravnatelj.


Zadaci koje je poželjno napraviti prije edukacije:

  • poznavanje udžbenika za hrvatski jezik u nižim razredima osnovne škole
  • razmisliti o mogućim uzrocima teškoća u čitanju.


Poslije online edukacije preporučujemo pročitati literaturu:

  • čitati literaturu preporučenu na webinaru i koristiti stečena znanja u nastavi.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A

Uvod - upoznavanje


B

Predavanje uz prezentaciju


C

Zaključak



10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Vladimira Velički

Vladimira Velički izvanredna je profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje izvodi kolegije s područja Metodike hrvatskoga jezika i književnosti te kolegij Odgoj za dobrotu. Glavni su joj profesionalni interesi vezani uz područje metodike književnosti i hrvatskoga jezika, razvoj i poticanja govora, poticanje čitanja, utjecaj medija na recepciju književnih djela, odgoj i ponašanje, rad s djecom koja su medicinski neobjašnjiva i pedagoški neshvatljiva te logoterapiju. Objavila je velik broj znanstvenih i stručnih radova, nekoliko stručnih knjiga („Stihovi u pokretu. Malešnice i igre prstima kao poticaj za govor“ u suautorstvu s Ivankom Katarinčić te „Jezične igre za velike i male“ u suautorstvu s Anitom Peti Stantić, znanstvenu monografiju „Pričanje priča – stvaranje priča. Povratak izgubljenomu govoru“, te u suautorstvu s Dianom Zalar knjigu izdanu u Godini čitanja: „Mark je pisao Ani. Studije o piscima i djelima u svjetlu poticanja čitanja.“). Suautorica je početnice, udžbenika za hrvatski jezik te čitanki za niže razrede osnovne škole. Stručno se usavršavala na Holistic Learning Institute u Beču, a završila je i četverogodišnju edukaciju iz logoterapije (prema Viktoru Franklu).

Natrag na ostale edukacije