![](https://kabinet.alfa.hr/resize?url=https://kabinet.alfa.hr/storage/bfc7986d-f252-4179-860e-3b1554419d8e.jpg&w=350&q=85&we)
Datum:
13. prosinca 2021.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Vrsta:
Redovna nastava; Dopunska nastava
Područje:
Metodika hrvatskoga jezika
Predavač/i:
Kako prepoznati i razumjeti dijete s teškoćama (u čitanju) i kako mu pomoći
Metode i postupci prilagođavanja
![](https://kabinet.alfa.hr/resize?url=https://kabinet.alfa.hr/storage/bfc7986d-f252-4179-860e-3b1554419d8e.jpg&w=470&q=85&we)
Datum:
13. prosinca 2021.
Vrijeme:
18:00h - 19:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Redovna nastava; Dopunska nastava
Područje:
Metodika hrvatskoga jezika
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije znat ćete/moći ćete/razumjet ćete:
- prepoznati i razumjeti uzroke i razloge teškoća u učenju i čitanju
- neki od mogućih načina rada s djecom koji imaju teškoće u čitanju, što utječe i na cjelokupno učenje
- načine prilagodbe materijala za lakše čitanje.
Također, moći ćete i:
- samostalno prilagoditi materijale za lakše čitanje
- u nastavu uključiti konkretne korake koji će podržati temeljne funkcije (funkcije niske razine) koje su osnova za sveukupno učenje
- pružiti im podršku koju koriste.
Ova je online edukacija za Vas jer...
- želite razumjeti svoje učenike i svakom djetetu pružiti jednaku šansu za uspjeh.
- smatrate da ne smijete izgubiti ni jedno dijete te da svako dijete može pronaći i pronaći svoje mjesto u svijetu, a Vi mu pritom želite biti kompetentna podrška.
- Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i treba poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva.
- Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje kompetencije te kvalitetu nastave koju izvodite.
- Dio ste stručnog tima ili ravnatelja koji želi podržati svoje učitelje u daljnjoj edukaciji te provođenju novih metoda poučavanja.
Preduvjeti:
- učitelj razredne nastave, nastavnik predmeta
- pedagog, socijalni pedagog, psiholog
- ravnatelj.
Zadaci koje je poželjno napraviti prije edukacije:
- poznavanje udžbenika za hrvatski jezik u nižim razredima osnovne škole
- razmisliti o mogućim uzrocima teškoća u čitanju.
Poslije online edukacije preporučujemo pročitati literaturu:
- čitati literaturu preporučenu na webinaru i koristiti stečena znanja u nastavi.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A | |
Uvod - upoznavanje | |
B | |
Predavanje uz prezentaciju | |
C | |
Zaključak | |
10 min | |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka |
PREDAVAČ/I
Vladimira Velički
Vladimira Velički izvanredna je profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje izvodi kolegije s područja Metodike hrvatskoga jezika i književnosti te kolegij Odgoj za dobrotu. Glavni su joj profesionalni interesi vezani uz područje metodike književnosti i hrvatskoga jezika, razvoj i poticanja govora, poticanje čitanja, utjecaj medija na recepciju književnih djela, odgoj i ponašanje, rad s djecom koja su medicinski neobjašnjiva i pedagoški neshvatljiva te logoterapiju. Objavila je velik broj znanstvenih i stručnih radova, nekoliko stručnih knjiga („Stihovi u pokretu. Malešnice i igre prstima kao poticaj za govor“ u suautorstvu s Ivankom Katarinčić te „Jezične igre za velike i male“ u suautorstvu s Anitom Peti Stantić, znanstvenu monografiju „Pričanje priča – stvaranje priča. Povratak izgubljenomu govoru“, te u suautorstvu s Dianom Zalar knjigu izdanu u Godini čitanja: „Mark je pisao Ani. Studije o piscima i djelima u svjetlu poticanja čitanja.“). Suautorica je početnice, udžbenika za hrvatski jezik te čitanki za niže razrede osnovne škole. Stručno se usavršavala na Holistic Learning Institute u Beču, a završila je i četverogodišnju edukaciju iz logoterapije (prema Viktoru Franklu).