Datum:

22. ožujka 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Redovita nastava

Modul:

Hrvatski jezik u razrednoj nastavi

Natrag

Kako poticati razvoj dječjeg rječnika u nastavi

Hrvatski jezik u razrednoj nastavi

Datum:

22. ožujka 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Vrsta:

Redovita nastava

Modul:

Hrvatski jezik u razrednoj nastavi


PROGRAM WEBINARA


Nakon ove edukacije razumijete ćete / znate ćete / upoznati ćete:

  • razumjet ćete pojam razvoj rječnika u kontekstu jezičnog razvoja
  • upoznati ćete metode i postupke za razvijanje dječjeg rječnika
  • upoznaćete primjere dobre prakse.


Također, moći ćete i:

  • napraviti refleksiju vlastitog rada
  • primijeniti naučene metode u vlastitom radu
  • djelovati na djetetov jezični razvoj.


Ova je online edukacija za Vas jer...

  • kao učitelj izravno djelujete na djetetov jezični razvoj
  • želite ostvariti kurikulske ishode poučavanja
  • želite naučiti nešto novo.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A15 min

Uvodni dio

1. pitanje

  • poticanje dječjeg jezičnog razvoja – teorijska određenja
B20 min

Središnji dio

  • primjeri iz čitanaka Čitam i pišem


2. pitanje

  • primjeri dobre prakse iz nastave

C5 min

Završni dio

Zaključak – zašto je važno poticanje rječnika




10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Tamara Turza-Bogdan

Dr. sc. Tamara Turza-Bogdan izvanredna je profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Odsjeku u Čakovcu. Nositeljica je kolegija iz metodika hrvatskog jezika na učiteljskom i odgojiteljskom studiju. Izvodi nastavu i na poslijediplomskom specijalističkom studiju Dramska pedagogija i na doktorskom studiju Jezični, književni i kulturni kontekst ranoga, predškolskoga i primarnoga obrazovanja. Prije rada na fakultetu bila je profesorica hrvatskog jezika u osnovnoj i srednjoj školi. Njezini interesi vezani su uz metodiku učenja hrvatskoga kao materinskog i nematerinskog jezika te metodiku književnosti, dramske, scenske i medijske kulture (https://bit.ly/2N2onja). Suautorica je čitanaka i priručnika Čitam i pišem iz hrvatskog jezika za osnovnu školu. Bila je suradnica i voditeljica znanstvenih i stručnih projekata iz područja učenja i poučavanja hrvatskog jezika. Suautorica je knjige Dijete, jezik, pismenost. Jezični temelji i poticanje pismenosti u odgojno-obrazovnom kontekstu koja je trenutno u tisku.

Slavica Pospiš

Slavica Pospiš diplomirana je učiteljica razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Hrvatski jezik. Diplomirala je na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Odsjeku u Čakovcu. Učiteljica je razredne nastave u 1. osnovnoj školi Čakovec. Dugi niz godina mentorica je studentima učiteljskog studija te voditeljica Dramske družine s kojom nastupa na školskim priredbama. Sudjelovala je na županijskim smotrama LiDraNa i na državnoj smotri LiDraNa s nagrađenom scenskom izvedbom. Osim što radi na primjeni dramskog odgoja u nastavi, istražuje mogućnosti primjene digitalnih alata u nastavi. Desetak godina sudjeluje u projektima Erasmus+ u svojoj školi te na platformi eTwinning. Održala je nekoliko radionica na međunarodnoj razini. Zajedno s učenicima i njihovim radovima sudjeluje na književnim i likovnim natjecanjima. Suautorica je čitanaka i priručnika Čitam i pišem iz hrvatskog jezika za osnovnu školu.

Natrag na ostale edukacije