Datum:

15. veljače 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Redovita nastava

Modul:

Hrvatski jezik u razrednoj nastavi

Natrag

Jedan, dva, tri - kreativno pismo napiši ti: Kako pisanjem rješavati emocionalne i socijalne poteškoće?

Kreativno pisanje

Datum:

15. veljače 2022.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Vrsta:

Redovita nastava

Modul:

Hrvatski jezik u razrednoj nastavi


PROGRAM WEBINARA


Nakon ovog online predstavljanja razumjet ćete / moći ćete / znati ćete / upoznati ćete:

  • što je kreativnost i kako je razvijati
  • kako pisanje učiniti kreativnim procesom
  • kako pisanje koristiti u rješavanju emocionalnih i socijalnih poteškoća.


Također, moći ćete i:

  • promisliti o vlastitom kreativnom potencijalu
  • Vi ste učitelj i sudjelujete u rješavanju različitih socijalnih poteškoća
  • Vi ste učitelj koji želi biti što kreativniji u svom poslu.


Zadaci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:

  • promisliti kako ja poučavam pisanje i potiče kreativnost
  • promisliti o tri kreativne ideje koje sam izvrsno realizirao u svom razredu.


Poželjno je prije online edukacije napraviti sljedeće:

  • pročitati Kurikulum i vidjeti koje sve vrste tekstova pišem s učenicima do 4. razreda
  • napraviti popis tekstova s ​​vlastitim komentarima – kakva su moja iskustva s učenicima u pisanju svake vrste teksta (vrednovati na ljestvici od 1 do 5).


Poslije online edukacije preporučujemo vam:

  • priručnik pogledati koji će biti priložen.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A5 minuta

Što je za vas kreativnost? (pitanje otvorenog tipa u Mentimetru) – oblak riječi

B5 minuta

Uvod o kreativnosti i kreativnom mišljenju


C3 min

Kratak film o kreativnosti



D7 min
Osobine kreativnih ljudi
Anketa – samoprocjena u Mentimetru o osobinama kreativnih ljudi (svatko za sebe slaže hijerarhijsku ljestvicu)

E10 min
Kreativne metode poučavanja (prikaz i pojašnjenje)
Kreativno pisanje

F15 min
Socijalne i emocionalne poteškoće djece (oluja ideja – Mentimetar)
Ideje o tome kako pisanjem pomoći djeci u rješavanju poteškoća
Vrednovanje tih ideja


10 min
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka


PREDAVAČ/I
Katarina Aladrović Slovaček

Katarina Aladrović Slovaček rođena je u Požegi, a djetinjstvo je provela u Pleternici. Davne 1999. došla je na studij u Zagreb, gdje je i ostala. Prvo je diplomirala kroatistiku i sociologiju, potom magistrirala, a na koncu i doktorirala s temom razvoja jezičnih kompetencija u ranojezičnom diskursu. Kratko je radila u osnovnoj školi i gimnaziji kao profesorica hrvatskog jezika i sociologije, a već četrnaest godina radi na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje predaje kolegije vezane uz hrvatski jezik. Od 2016. godine piše udžbenike za hrvatski jezik u osnovnoj školi – Čitam i pišem 1, 2, 3 i 4, na što je osobito ponosna, kao i na svoje dvije knjige Kreativne jezične igre (2018) i Od usvajanja do učenja hrvatskoga jezika (2019). Napisala je šezdesetak znanstvenih i stručnih radova te sudjelovala na mnogobrojnim domaćim i međunarodnim konferencijama, ljetnim i zimskim školama te studijskim boravcima u inozemstvu. Majka je četvero djece: Andrije, Pavle, Matije i Karle. Piše blog, svira orgulje, pjeva u zboru, vodi glazbeno-jezične radionice za djecu te sudjeluje kao edukator u komunikacijskim tečajevima za odrasle.

Natrag na ostale edukacije