RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

SREDNJA ŠKOLA

Datum:

01. ožujka 2024.

Vrijeme:

19:30h - 20:30h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Redovna nastava

Područje:

Glazbena kultura

Modul:

Muzikoterapija

Natrag

Elementi muzikoterapije u nastavi Glazbene kulture (5/6)

Izražavanje s glazbom i uz glazbu

RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

SREDNJA ŠKOLA

Datum:

01. ožujka 2024.

Vrijeme:

19:30h - 20:30h

Vrsta:

Redovna nastava

Područje:

Glazbena kultura

Modul:

Muzikoterapija

U novoj edukaciji iz modula Muzikoterapija poslušajte o izražavanju s glazbom i uz glazbu te kako prikazane primjere dobre prakse primijeniti u nastavi.



PROGRAM WEBINARA


Nakon ove online edukacije:

  • bolje ćete razumjeti utjecaj koji glazba ima na učenike, ali i na vas kao učitelja
  • razumjet ćete osnovne principe muzikoterapije
  • razumjet ćete razliku između muzikoterapije i glazbenog obrazovanja
  • upoznat ćete nove načine rada s učenicima s teškoćama u razvoju u okviru glazbenog obrazovanja
  • bolje ćete razumjeti na koji način učenik s teškoćama doživljava glazbu.


Također, moći ćete i:

  • primijeniti elemente muzikoterapije u svom radu
  • primijeniti primjere dobre prakse prikazane tijekom edukacije
  • upoznati način na koji možete glazbu koristiti kao oblik samopomoći.


Ova je online edukacija za Vas:

  • jer ste učitelj koji želi unaprijediti svoju nastavu uvažavajući snage i potrebe svakog učenika, kako bi u potpunosti ostvario svoje potencijal
  • jer želite proširiti i produbiti vaše znanje o terapijskim potencijalima glazbe i njihovoj primjeni u svrhu osobnog razvoja i dobrobiti.


Preduvjeti:

  • učitelj razredne nastave
  • učitelj predmeta Glazbena kultura / Glazbena umjetnost
  • učitelj Glazbene kulture u posebnoj ustanovi
  • učitelj edukacijski rehabilitator
  • stručni suradnici (pedagog, logoped, edukacijski rehabilitator, psiholog...) 
  • ostali stručnjaci.


Poželjno je prije edukacije:

  • osigurati miran prostor
  • osigurati slušalice za slušanje glazbe
  • pripremiti papir i pribor za crtanje/pisanje.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (5 - 7 minuta)

• glazbena aktivnost

B (40 minuta)
• izražavanje s glazbom i uz glazbu (primjeri primjenjivi u praksi)
C (5 minuta)
• završna misao


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)

PREDAVAČ/I
Marina Hojsak

Marina Hojsak, prof. glazbene kulture, univ. spec. art. therap., rođena je u Osijeku. Diplomirala je na Pedagoškom fakultetu u Osijeku – smjer Glazbena kultura, a zvanje sveučilišnog specijalista muzikoterapije stekla je na poslijediplomskom specijalističkom studiju Kreativna terapija, smjer Muzikoterapija, u izvođenju Akademije za umjetnost i kulturu i Medicinskog fakulteta u Osijeku. Završila je i inozemnu edukaciju iz neurološke muzikoterapije (University of Toronto, Canada), a trenutno je doktorandica poslijediplomskog sveučilišnog doktorskog studija Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku te je polaznica višegodišnje edukacije iz receptivne muzikoterapije Guided Imagery and Music GIM (Chiron International Bonny Method Training).

Dulji niz godina radila je kao učiteljica solfeggia i klavira u glazbenoj školi te u osnovnim školama kao učiteljica glazbene kulture gdje je sa svojim učenicima osvajala nagrade na državnim natjecanjima zborova mlađeg uzrasta. Pridružena je članica Hrvatskog društva skladatelja (HDS) te radi u tonskom studiju kao vokalni trener. Autorica je velikog broja skladbi popularne i duhovne glazbe. U radu s klijentima povezuje svoje dvije ljubavi – glazbu i terapiju. Trenutno je zaposlena u Centru za autizam u Osijeku gdje usustavljuje i promiče radno mjesto muzikoterapeuta te ostvaruje suradnju s Akademijom za umjetnost i kulturu u Osijeku na mjestu naslovnog umjetničkog suradnika. Bila je članica triju radnih skupina za izradu Nacrta prijedloga predmetnih kurikuluma posebnih programa (Ministarstvo znanosti i obrazovanja).

Intenzivno se bavi istraživanjima i održava predavanja na temu muzikoterapije te izlaže na međunarodnim stručnim i znanstvenim skupovima.

Jasenka Horvat

Jasenka Horvat rođena je u Osijeku te ima više od dvadeset pet godina iskustva u području muzikoterapije kao terapeutkinja, predavačica i supervizorica. Diplomirala je Muzičku pedagogiju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, a zvanje magistra muzikoterapije stekla je na prestižnom Nordoff-Robbins/Goldsmiths studiju u Londonu 1997. postavši prvi kvalificirani muzikoterapeut iz Hrvatske.

U svojoj terapeutskoj praksi Jasenka je radila sa širokim spektrom kliničkih populacija, uključujući djecu i odrasle osobe s fizičkim, komunikacijskim, emocionalnim, psihološkim i socijalnim izazovima. Kao edukator predavala je na magistarskom studiju muzikoterapije Nordoff-Robbins/Goldsmiths (London, UK), kao i na University of South Wales (UK). Jasenka je također izvanredna profesorica (gostujuća predavačica) na poslijediplomskom specijalističkom studiju Kreativna terapija, smjer Muzikoterapija, Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.

Članica je predavačke grupe Chiron GIM International, kao i mnogobrojnih međunarodnih edukacija iz područja muzikoterapije. Aktivno je uključena u istraživački rad i redovito sudjeluje na međunarodnim stručnim skupovima.

Trenutno živi i radi u Londonu kao HCPC(UK) registrirana muzikoterapeutkinja, GIM (Guided Imagery and Music) terapeutkinja i MIT (Music and Imagery) terapeutkinja. Članica je udruga British Association for Music Therapy (BAMT/UK) i European Association for Music and Imagery (EAMI/EU) te je Fellow pri Association for Music and Imagery (AMI/USA).

TAGOVI

glazbena kultura

muzikoterapija

izražavanje

Natrag na ostale edukacije