
RAZREDNA NASTAVA
PREDMETNA NASTAVA
SREDNJA ŠKOLA
Datum:
01. ožujka 2024.
Vrijeme:
19:30h - 20:30h
Vrsta:
Redovna nastava
Područje:
Glazbena kultura
Modul:
Muzikoterapija
Predavač/i:
Elementi muzikoterapije u nastavi Glazbene kulture (5/6)
Izražavanje s glazbom i uz glazbu

RAZREDNA NASTAVA
PREDMETNA NASTAVA
SREDNJA ŠKOLA
Datum:
01. ožujka 2024.
Vrijeme:
19:30h - 20:30h
Predavač/i:
Vrsta:
Redovna nastava
Područje:
Glazbena kultura
Modul:
Muzikoterapija
U novoj edukaciji iz modula Muzikoterapija poslušajte o izražavanju s glazbom i uz glazbu te kako prikazane primjere dobre prakse primijeniti u nastavi.
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije:
- bolje ćete razumjeti utjecaj koji glazba ima na učenike, ali i na vas kao učitelja
- razumjet ćete osnovne principe muzikoterapije
- razumjet ćete razliku između muzikoterapije i glazbenog obrazovanja
- upoznat ćete nove načine rada s učenicima s teškoćama u razvoju u okviru glazbenog obrazovanja
- bolje ćete razumjeti na koji način učenik s teškoćama doživljava glazbu.
Također, moći ćete i:
- primijeniti elemente muzikoterapije u svom radu
- primijeniti primjere dobre prakse prikazane tijekom edukacije
- upoznati način na koji možete glazbu koristiti kao oblik samopomoći.
Ova je online edukacija za Vas:
- jer ste učitelj koji želi unaprijediti svoju nastavu uvažavajući snage i potrebe svakog učenika, kako bi u potpunosti ostvario svoje potencijal
- jer želite proširiti i produbiti vaše znanje o terapijskim potencijalima glazbe i njihovoj primjeni u svrhu osobnog razvoja i dobrobiti.
Preduvjeti:
- učitelj razredne nastave
- učitelj predmeta Glazbena kultura / Glazbena umjetnost
- učitelj Glazbene kulture u posebnoj ustanovi
- učitelj edukacijski rehabilitator
- stručni suradnici (pedagog, logoped, edukacijski rehabilitator, psiholog...)
- ostali stručnjaci.
Poželjno je prije edukacije:
- osigurati miran prostor
- osigurati slušalice za slušanje glazbe
- pripremiti papir i pribor za crtanje/pisanje.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 - 7 minuta) • glazbena aktivnost |
B (40 minuta) • izražavanje s glazbom i uz glazbu (primjeri primjenjivi u praksi) |
C (5 minuta) • završna misao |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta) |
PREDAVAČ/I
Marina Hojsak
Marina Hojsak, prof. glazbene kulture, univ. spec. art. therap., rođena je u Osijeku. Diplomirala je na Pedagoškom fakultetu u Osijeku – smjer Glazbena kultura, a zvanje sveučilišnog specijalista muzikoterapije stekla je na poslijediplomskom specijalističkom studiju Kreativna terapija, smjer Muzikoterapija, u izvođenju Akademije za umjetnost i kulturu i Medicinskog fakulteta u Osijeku. Završila je i inozemnu edukaciju iz neurološke muzikoterapije (University of Toronto, Canada), a trenutno je doktorandica poslijediplomskog sveučilišnog doktorskog studija Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku te je polaznica višegodišnje edukacije iz receptivne muzikoterapije Guided Imagery and Music GIM (Chiron International Bonny Method Training).
Dulji niz godina radila je kao učiteljica solfeggia i klavira u glazbenoj školi te u osnovnim školama kao učiteljica glazbene kulture gdje je sa svojim učenicima osvajala nagrade na državnim natjecanjima zborova mlađeg uzrasta. Pridružena je članica Hrvatskog društva skladatelja (HDS) te radi u tonskom studiju kao vokalni trener. Autorica je velikog broja skladbi popularne i duhovne glazbe. U radu s klijentima povezuje svoje dvije ljubavi – glazbu i terapiju. Trenutno je zaposlena u Centru za autizam u Osijeku gdje usustavljuje i promiče radno mjesto muzikoterapeuta te ostvaruje suradnju s Akademijom za umjetnost i kulturu u Osijeku na mjestu naslovnog umjetničkog suradnika. Bila je članica triju radnih skupina za izradu Nacrta prijedloga predmetnih kurikuluma posebnih programa (Ministarstvo znanosti i obrazovanja).
Intenzivno se bavi istraživanjima i održava predavanja na temu muzikoterapije te izlaže na međunarodnim stručnim i znanstvenim skupovima.
Jasenka Horvat
Jasenka Horvat rođena je u Osijeku te ima više od dvadeset pet godina iskustva u području muzikoterapije kao terapeutkinja, predavačica i supervizorica. Diplomirala je Muzičku pedagogiju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, a zvanje magistra muzikoterapije stekla je na prestižnom Nordoff-Robbins/Goldsmiths studiju u Londonu 1997. postavši prvi kvalificirani muzikoterapeut iz Hrvatske.
U svojoj terapeutskoj praksi Jasenka je radila sa širokim spektrom kliničkih populacija, uključujući djecu i odrasle osobe s fizičkim, komunikacijskim, emocionalnim, psihološkim i socijalnim izazovima. Kao edukator predavala je na magistarskom studiju muzikoterapije Nordoff-Robbins/Goldsmiths (London, UK), kao i na University of South Wales (UK). Jasenka je također izvanredna profesorica (gostujuća predavačica) na poslijediplomskom specijalističkom studiju Kreativna terapija, smjer Muzikoterapija, Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.
Članica je predavačke grupe Chiron GIM International, kao i mnogobrojnih međunarodnih edukacija iz područja muzikoterapije. Aktivno je uključena u istraživački rad i redovito sudjeluje na međunarodnim stručnim skupovima.
Trenutno živi i radi u Londonu kao HCPC(UK) registrirana muzikoterapeutkinja, GIM (Guided Imagery and Music) terapeutkinja i MIT (Music and Imagery) terapeutkinja. Članica je udruga British Association for Music Therapy (BAMT/UK) i European Association for Music and Imagery (EAMI/EU) te je Fellow pri Association for Music and Imagery (AMI/USA).
TAGOVI
glazbena kultura
muzikoterapija
izražavanje