
Datum:
04. travnja 2022.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Vrsta:
Redovita nastava
Područje:
Roditeljstvo
Modul:
Neposredni rad s učenicima
Predavač/i:
Stilovi roditeljstva i utjecaj na odrastanje
Roditeljstvo

Datum:
04. travnja 2022.
Vrijeme:
19:00h - 20:00h
Predavač/i:
Vrsta:
Redovita nastava
Područje:
Roditeljstvo
Modul:
Neposredni rad s učenicima
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije razumijet ćete / moći / znati ćete / upoznati ćete:
- kompetentnost i zadovoljstvo roditeljstva
- stres i zahtjevi roditeljstva
- stilove roditeljstva i utjecaj na odrastanje.
Također, poznat ćete se:
- s funkcionalnim i nefunkcionalnim obiteljima
- s kombinacijom stilova roditeljstva i utjecaja na dijete
- s dimenzijama roditeljstva.
Ova je online edukacija za Vas jer...
- Vi ste učitelj koji radi s različitim skupinama učenika i treba poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
- Vi ste roditelj koji želi najbolje za svoje dijete
Preduvjeti:
- učitelj razredne nastave, nastavnik predmeta
- ravnatelj, pedagog, socijalni pedagog, psiholog, roditelj.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A | 10 min |
Kompetencije i uloga roditelja | |
B | 10 min |
Zahtjevi i stres u obitelji (uloga oca i majke) | |
C | 10 min |
Autoritativan roditeljski stil | |
D | 10 min |
Autoritaran i dopušten roditeljski stil | |
E | 10 min |
Zanemarujući roditeljski stil i dimenzije roditeljstva | |
10 min | |
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka |
PREDAVAČ/I
Sonja Jarebica
Sonja Jarebica rođena je 23. listopada 1959. u Zagrebu. Kao magistra socijalne pedagogije stekla je bogato profesionalno iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Svoj rad usmjerila je na sprječavanje ili ublažavanje socijalnih problema djece i mladih, djelujući u smjeru poticanja pozitivnih promjena u ponašanju i uvjetima u kojima odrastaju i razvijaju se. Socijalna pedagogija podrazumijeva holistički i osobni pristup djeci i mladima koji povezuje obrazovanje i društvenu skrb o njima, a uključuje rad s pojedincem i socijalnim okruženjem (obitelj, škola, vršnjačke grupe, ali i šira zajednica), s krajnjim ciljem afirmacije prava djece.