
NOVI UDŽBENICI
TRAGOM TEKSTA
SREDNJA ŠKOLA
HRVATSKI JEZIK
Datum:
05. svibnja 2025.
Vrijeme:
19:00h - 20:30h
Vrsta:
Predstavljanje
Područje:
Hrvatski jezik (srednja škola)
Modul:
Hrvatski jezik
Predstavljanje integriranih udžbenika i radnih bilježnica za Hrvatski jezik
„Tragom teksta 1/3” i „Tragom teksta 1/4”

NOVI UDŽBENICI
TRAGOM TEKSTA
SREDNJA ŠKOLA
HRVATSKI JEZIK
Datum:
05. svibnja 2025.
Vrijeme:
19:00h - 20:30h
Predavač/i:
Vrsta:
Predstavljanje
Područje:
Hrvatski jezik (srednja škola)
Modul:
Hrvatski jezik
Alfin autorsko-urednički tim s ponosom predstavlja svoja izdanja Tragom teksta 1 – nove, moderne, interaktivne i metodički detaljno razrađene udžbenike za Hrvatski jezik u prvome razredu trogodišnjih i četverogodišnjih strukovnih škola, s integriranim radnim bilježnicama, metodičkim priručnikom, digitalnim obrazovnim sadržajima i cjelovitom metodičkom podrškom na Alfa Kabinetu.
PREDAVAČ/I
Ivan Janjić
Ivan Janjić (1977.) nastavnik je Hrvatskoga jezika od 2001. godine, a u I. gimnaziji u Zagrebu radi od 2007. godine. Dugogodišnji je voditelj iznimno uspješne školske dramske skupine Gordogan i nastavnik fakultativnoga predmeta Dramski odgoj. Organizator je i pokretač mnogih smotri, manifestacija, priredaba i koncerata, a kao mentor svojih učenika postigao je brojne nagrade na Smotri LiDraNo i Natjecanju iz hrvatskoga jezika. Sudionik je mnogobrojnih školskih, županijskih i nacionalnih projekata i programa (Čitanje u fokusu, Festival svjetske književnosti, Stoljeća hrvatske književnosti i dr.), a već dugi niz godina mentor je studentima kroatistike Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za nastavnu praksu. Za svoje rezultate, među ostalima, dobitnik je Nagrade Ivan Filipović za promicanje pedagoške teorije i prakse u području srednjega školstva (2017.) te Nagrade Hrvatskoga centra za dramski odgoj za posebne doprinose dramskomu i kazališnomu odgoju (2024.). Trenutačno je u zvanju profesora savjetnika. Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 (2025.) za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.
Ivan Pavlović
Ivan Pavlović (1978.) završio je studij kroatistike i latinskoga jezika i rimske književnosti na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Od 2011. nastavnik je Hrvatskoga jezika u zagrebačkoj II. gimnaziji, gdje vodi i školsku dramsku grupu ostvarujući sa svojim učenicima mnoge zapažene nastupe i rezultate. Prije nastavničkog angažmana niz godina radio je kao novinar surađujući s mnogim časopisima i publikacijama. Također je i dugogodišnji suradnik udruge Djeca susreću umjetnost kao voditelj radionica za razvijanje filmske pismenosti za djecu i mlade u okviru programa Sedmi kontinent i srodnih programa. Surađuje i s Filozofskim fakultetom u Zagrebu kao mentor studentima kroatistike u sklopu kolegija Metodički blok i praksa, a suautor je i digitalnih obrazovnih sadržaja te scenarija poučavanja na CARNetovu Edutoriju (program e-Škole). Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za Hrvatski jezik u trogodišnim i četverogodišnim strukovnim školama.
Ilija Barišić
Ilija Barišić (Zagreb, 1981.) diplomirao je Kroatistiku i Povijest na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a na istom je fakultetu doktorirao 2017. godine s temom Filmski diskurs u videoigrama. Od 2010. godine zaposlen je kao profesor Hrvatskog jezika u III. gimnaziji u Zagrebu. Od 2018. godine predaje na Sveučilištu VERN' kolegije iz područja videoigara, od 2019. predaje na Školi medijske kulture „dr. Ante Peterlić”, a od 2024. i na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Godine 2019. objavio je knjigu Filmska gramatika videoigara za koju mu je Hrvatsko društvo filmskih kritičara 2021. dodijelilo Nagradu „Ante Peterlić”. Tri je puta dobio nagradu MZO-a za jednog od 500 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika (2021., 2022. i 2024. godine). Sudjeluje na domaćim i međunarodnim znanstvenim skupovima, istražuje filmski aspekt videoigara te odnose i veze između filma i videoigara, povijest i teoriju videoigara, primjenu videoigara u edukaciji te općeniti kulturološki značaj videoigara. Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 (2025.) za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.
Magdalena Mrčela
Magdalena Mrčela (Split, 1992.) diplomirala je kroatistiku i latinski jezik na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Zaposlila se kao profesorica Hrvatskoga jezika u II. gimnaziji u Splitu i upisala poslijediplomski studij Hrvatska filologija u interkulturnom kontekstu pri Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Surađuje s Filozofskim fakultetom u Splitu kao mentorica studentima nastavničkoga smjera kroatistike. Vodila je i školsku novinarsku družinu, a s filmskom družinom ostvaruje zapažene uspjehe. Autorica je metodičke preporuke pri Školi za život, vodila je Županijsko stručno vijeće za izvannastavne aktivnosti Splitsko-dalmatinske županije i promovirala rad filmskih družina (organizatorica stručnoga skupa Izazovi u planiranju i radu literarnih, novinarskih, fotografskih, dramskih i filmskih družina). Jedna je od autorica novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za srednje strukovne škole.
Valentina Šinjori
Valentina Šinjori nastavnica je Hrvatskoga jezika u Elektrostrojarskoj školi Varaždin. Od 2013. do 2024 bila je članicom Stručne radne skupine za izradu zadataka na državnoj maturi iz Hrvatskoga jezika, a pet je godina bila i članicom Državnoga povjerenstva za Natjecanje iz hrvatskoga jezika. Jedna je od autorica novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.
Jasna Bićanić
Jasna Bićanić magistra je edukacije hrvatskoga jezika i književnosti te pedagogije. Radila je kao pedagog u Dječjem vrtiću „Viškovoˮ te kao učiteljica Hrvatskoga jezika u dvjema osnovnim školama. Od 2018. zaposlena je kao asistentica na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta u Rijeci na Katedri za metodiku i opće filološke predmete. Sudjeluje u izvođenju kolegija Hrvatski jezik i književnost u školskoj praksi. Vanjska je suradnica Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci (ak. god. 2023./2024.). Trenutačno pohađa poslijediplomski doktorski studij glotodidaktike na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Područja su njezina interesa: povratna informacija u ovladavanju jezikom, strategije čitanja, čitateljski interesi te vertikalno-spiralno poučavanje jezika i književnosti. Autorica je nekoliko znanstvenih i stručnih radova objavljenih u časopisima i zbornicima s međunarodnom recenzijom te je izlagala na desetak međunarodnih skupova u zemlji i inozemstvu.
Tomislav Fuzul
Tomislav Fuzul magistar je edukacije hrvatskoga jezika i književnosti te fonetike (govorništva/retorike). Radio je kao učitelj Hrvatskoga jezika u osnovnoj školi, kao nastavnik Hrvatskoga jezika u srednjim školama – gimnazijama te kao predavač i vanjski suradnik na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, gdje je studentima glume i kazališne režije izvodio kolegije Pravogovor hrvatskoga standardnog jezika 1 i 2 i Hrvatski jezik 1 i 2. Područja su njegova interesa metodika nastave hrvatskoga jezika i književnosti te retorika (govorništvo) i retorička pedagogija. Trenutačno pohađa doktorski studij na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u okviru kojega se bavi retorikom u nastavi Hrvatskoga jezika. Od godine 2022. zaposlen je na mjestu urednika za Hrvatski jezik u izdavačkoj kući Alfa.
TAGOVI
hrvatski jezik
srednja škola