NOVI UDŽBENICI

TRAGOM TEKSTA

SREDNJA ŠKOLA

HRVATSKI JEZIK

Datum:

05. svibnja 2025.

Vrijeme:

19:00h - 20:30h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Predstavljanje

Područje:

Hrvatski jezik (srednja škola)

Modul:

Hrvatski jezik

Natrag

Predstavljanje integriranih udžbenika i radnih bilježnica za Hrvatski jezik

„Tragom teksta 1/3” i „Tragom teksta 1/4”

NOVI UDŽBENICI

TRAGOM TEKSTA

SREDNJA ŠKOLA

HRVATSKI JEZIK

Datum:

05. svibnja 2025.

Vrijeme:

19:00h - 20:30h

Vrsta:

Predstavljanje

Područje:

Hrvatski jezik (srednja škola)

Modul:

Hrvatski jezik

Alfin autorsko-urednički tim s ponosom predstavlja svoja izdanja Tragom teksta 1 – nove, moderne, interaktivne i metodički detaljno razrađene udžbenike za Hrvatski jezik u prvome razredu trogodišnjih i četverogodišnjih strukovnih škola, s integriranim radnim bilježnicama, metodičkim priručnikom, digitalnim obrazovnim sadržajima i cjelovitom metodičkom podrškom na Alfa Kabinetu.

PREDAVAČ/I
Ivan Janjić

Ivan Janjić (1977.) nastavnik je Hrvatskoga jezika od 2001. godine, a u I. gimnaziji u Zagrebu radi od 2007. godine. Dugogodišnji je voditelj iznimno uspješne školske dramske skupine Gordogan i nastavnik fakultativnoga predmeta Dramski odgoj. Organizator je i pokretač mnogih smotri, manifestacija, priredaba i koncerata, a kao mentor svojih učenika postigao je brojne nagrade na Smotri LiDraNo i Natjecanju iz hrvatskoga jezika. Sudionik je mnogobrojnih školskih, županijskih i nacionalnih projekata i programa (Čitanje u fokusu, Festival svjetske književnosti, Stoljeća hrvatske književnosti i dr.), a već dugi niz godina mentor je studentima kroatistike Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za nastavnu praksu. Za svoje rezultate, među ostalima, dobitnik je Nagrade Ivan Filipović za promicanje pedagoške teorije i prakse u području srednjega školstva (2017.) te Nagrade Hrvatskoga centra za dramski odgoj za posebne doprinose dramskomu i kazališnomu odgoju (2024.). Trenutačno je u zvanju profesora savjetnika. Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 (2025.) za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.

Ivan Pavlović

Ivan Pavlović (1978.) završio je studij kroatistike i latinskoga jezika i rimske književnosti na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Od 2011. nastavnik je Hrvatskoga jezika u zagrebačkoj II. gimnaziji, gdje vodi i školsku dramsku grupu ostvarujući sa svojim učenicima mnoge zapažene nastupe i rezultate. Prije nastavničkog angažmana niz godina radio je kao novinar surađujući s mnogim časopisima i publikacijama. Također je i dugogodišnji suradnik udruge Djeca susreću umjetnost kao voditelj radionica za razvijanje filmske pismenosti za djecu i mlade u okviru programa Sedmi kontinent i srodnih programa. Surađuje i s Filozofskim fakultetom u Zagrebu kao mentor studentima kroatistike u sklopu kolegija Metodički blok i praksa, a suautor je i digitalnih obrazovnih sadržaja te scenarija poučavanja na CARNetovu Edutoriju (program e-Škole). Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za Hrvatski jezik u trogodišnim i četverogodišnim strukovnim školama.

Ilija Barišić

Ilija Barišić (Zagreb, 1981.) diplomirao je Kroatistiku i Povijest na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a na istom je fakultetu doktorirao 2017. godine s temom Filmski diskurs u videoigrama. Od 2010. godine zaposlen je kao profesor Hrvatskog jezika u III. gimnaziji u Zagrebu. Od 2018. godine predaje na Sveučilištu VERN' kolegije iz područja videoigara, od 2019. predaje na Školi medijske kulture „dr. Ante Peterlić”, a od 2024. i na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Godine 2019. objavio je knjigu Filmska gramatika videoigara za koju mu je Hrvatsko društvo filmskih kritičara 2021. dodijelilo Nagradu „Ante Peterlić”. Tri je puta dobio nagradu MZO-a za jednog od 500 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika (2021., 2022. i 2024. godine). Sudjeluje na domaćim i međunarodnim znanstvenim skupovima, istražuje filmski aspekt videoigara te odnose i veze između filma i videoigara, povijest i teoriju videoigara, primjenu videoigara u edukaciji te općeniti kulturološki značaj videoigara. Jedan je od autora novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 (2025.) za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.

Magdalena Mrčela

Magdalena Mrčela (Split, 1992.) diplomirala je kroatistiku i latinski jezik na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Zaposlila se kao profesorica Hrvatskoga jezika u II. gimnaziji u Splitu i upisala poslijediplomski studij Hrvatska filologija u interkulturnom kontekstu pri Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Surađuje s Filozofskim fakultetom u Splitu kao mentorica studentima nastavničkoga smjera kroatistike. Vodila je i školsku novinarsku družinu, a s filmskom družinom ostvaruje zapažene uspjehe. Autorica je metodičke preporuke pri Školi za život, vodila je Županijsko stručno vijeće za izvannastavne aktivnosti Splitsko-dalmatinske županije i promovirala rad filmskih družina (organizatorica stručnoga skupa Izazovi u planiranju i radu literarnih, novinarskih, fotografskih, dramskih i filmskih družina). Jedna je od autorica novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za srednje strukovne škole.


Od 2013. do 2016. godine bila je novinarka i kolumnistica portala Nogometplus, a od 2017. surađuje s portalom Dalmacija Danas. Uža su područja njezina novinarskog interesa kultura, kazališna kritika i sport, posebno nogomet. Povremeno piše za Kazalište.hr i Vijenac.

Dobitnica je nagrade „Stjepko Težak” za najbolju priču te finalistica natječaja „Slavko Kolar” „Freaky Friday”, „Kvant književnosti” i „West Herzegovina Fest 2019”. Njezin roman prvijenac Kako je Flegmarin postao kapetan pobjednik je natječaja „Zvonko” 2017. godine za najbolji neobjavljeni roman za djecu i mlade. Godine 2019. objavila je tinejdžerski roman Dnevnik 4. A, a iste je godine osvojila nagradu „Zlatko Tomičić” za najbolju kratku priču Influenserica.

Godine 2020. osvojila je književnu nagradu grada Karlovca „Zdravko Pucak” za najbolji neobjavljeni pjesnički rukopis autora do 30 godina te joj je Matica hrvatska izdala zbirku Kvadratna jednadžba. Potom je objavila psihološki roman Između, koji tematizira borbu s mentalnim bolestima i suicid. Dobitnica je potpore za poticanje književnoga stvaralaštva u 2021. godini za kriminalistički roman Osvetnici. Godine 2022. izdala je kafkijansku zbirku kratkih priča Parazit.

U 2023. godini napisala je dramski tekst za multimedijski projekt klasične glazbe „The Stranger Within”. Dobitnica je potpore za poticanje književnoga stvaralaštva u 2024. godini za roman pseudopovijesne metafikcije Zlatarova kletva u izdanju izdavačke kuće Alfa. U istoj je izdavačkoj kući objavila reizdanje svojega prvijenca Kako je Flegmarin postao kapetan, koji je nositelj čitateljskoga projekta „Čitanjem do zvijezda“. U 2024. godini u suradnji s Umjetničkom organizacijom Kugli&Kugli i Hrvatskim domom Split objavila je edukativnu glazbenu slikovnicu Teta Opereta i čarobni svijet glazbe te napisala scenarij za kazališnu predstavu Glazbeni vremeplov Tete Operete i Barba Klavalira za Koncertni laboratorij Hrvatskoga doma Split.
Članica je Hrvatskoga društva književnika za djecu i mlade i Društva hrvatskih književnika te aktivno radi na razvoju mlade čitateljske publike. Supruga je i majka triju sinova, živi i radi u Splitu.

Valentina Šinjori

Valentina Šinjori nastavnica je Hrvatskoga jezika u Elektrostrojarskoj školi Varaždin. Od 2013. do 2024 bila je članicom Stručne radne skupine za izradu zadataka na državnoj maturi iz Hrvatskoga jezika, a pet je godina bila i članicom Državnoga povjerenstva za Natjecanje iz hrvatskoga jezika. Jedna je od autorica novih Alfinih udžbenika Tragom teksta 1 za Hrvatski jezik u trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama.

Jasna Bićanić

Jasna Bićanić magistra je edukacije hrvatskoga jezika i književnosti te pedagogije. Radila je kao pedagog u Dječjem vrtiću „Viškovoˮ te kao učiteljica Hrvatskoga jezika u dvjema osnovnim školama. Od 2018. zaposlena je kao asistentica na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta u Rijeci na Katedri za metodiku i opće filološke predmete. Sudjeluje u izvođenju kolegija Hrvatski jezik i književnost u školskoj praksi. Vanjska je suradnica Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci (ak. god. 2023./2024.). Trenutačno pohađa poslijediplomski doktorski studij glotodidaktike na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Područja su njezina interesa: povratna informacija u ovladavanju jezikom, strategije čitanja, čitateljski interesi te vertikalno-spiralno poučavanje jezika i književnosti. Autorica je nekoliko znanstvenih i stručnih radova objavljenih u časopisima i zbornicima s međunarodnom recenzijom te je izlagala na desetak međunarodnih skupova u zemlji i inozemstvu.

Tomislav Fuzul

Tomislav Fuzul magistar je edukacije hrvatskoga jezika i književnosti te fonetike (govorništva/retorike). Radio je kao učitelj Hrvatskoga jezika u osnovnoj školi, kao nastavnik Hrvatskoga jezika u srednjim školama – gimnazijama te kao predavač i vanjski suradnik na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, gdje je studentima glume i kazališne režije izvodio kolegije Pravogovor hrvatskoga standardnog jezika 1 i 2 i Hrvatski jezik 1 i 2. Područja su njegova interesa metodika nastave hrvatskoga jezika i književnosti te retorika (govorništvo) i retorička pedagogija. Trenutačno pohađa doktorski studij na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u okviru kojega se bavi retorikom u nastavi Hrvatskoga jezika. Od godine 2022. zaposlen je na mjestu urednika za Hrvatski jezik u izdavačkoj kući Alfa.

TAGOVI

hrvatski jezik

srednja škola

Natrag na ostale edukacije