PSIHOLOGIJA I PEDAGOGIJA

Datum:

29. travnja 2023.

Vrijeme:

9:30h - 11:00h

Pogledaj snimku

Područje:

psihologija, rad s učenicima

Natrag

Komunikacijske vještine (2. dio)

Vještina autentične i efikasne komunikacije

PSIHOLOGIJA I PEDAGOGIJA

Datum:

29. travnja 2023.

Vrijeme:

9:30h - 11:00h

Područje:

psihologija, rad s učenicima

PROGRAM WEBINARA


Nakon ove online edukacije razumjet ćete / znat ćete / upoznat ćete:

  • uspješnije komunicirati s učenicima, roditeljima i kolegama
  • samopouzdanije se nositi sa konfliktnim situacijama ili teški
  • bolje upravljati ponašanjima u učionici.


Također, imat ćete i:

  • veće razumijevanje neverbalne komunikacije pri čemu ćete postati svjesniji uloge neverbalnih znakova što će Vam pomoći u boljem prenošenju poruka i izgradnji povjerenja..

Ova je online edukacija za Vas jer...

  • ova će vam edukacija pružiti praktične strategije i tehnike za poboljšanje vaših komunikacijskih vještina kao učitelja (ali i kolege, roditelja, partnera, prijatelja), što vam može pomoći da izgradite pozitivne odnose sa svojim učenicima i roditeljima, učinkovito riješite sukobe i stvorite pozitivno okruženje u razredu.
  • učenjem kako komunicirati jasnije, asertivnije i empatičnije bit će vam lakše zadovoljiti različite potrebe učenika i roditelja, ali i svoje potrebe te ćete postati još učinkovitiji i sigurniji učitelj.

Poželjno je prije online edukacije napraviti sljedeće:

  • pripremiti olovku i papir.

RASPORED WEBINARA


Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


 A (10 min)

  • uvodna aktivnost


B (40 minuta)

  • komunikacija u odgoju i obrazovanju
  • uspješna komunikacija: vještine komuniciranja i slušanja


C (30 minuta)

  • izazovne situacije i konflikti


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)

PREDAVAČ/I
Tihana Starčević

psihologinja je s višegodišnjim iskustvom rada s djecom, odraslima i obiteljima. Tijekom radnog iskustva usko je surađivala s djelatnicima vrtića i osnovnih škola te je vodila brojne edukacije s ciljem omogućavanja razvoja sigurnog i poticajnog okruženja za djecu i stručnjake. Završila je brojne edukacije (Terapiju usmjerenu na suosjećanje, Terapiju igrom, Mindfulness, Hipnozu, Play Attention i druge) čije elemente primjenjuje u svom savjetodavnom radu.

TAGOVI

komunikacijske vještine

verbalna komunikacija

neverbalna komunikacija

aktivno slušanje

Natrag na ostale edukacije