OSOBNI RAST I RAZVOJ

Datum:

04. studenoga 2024.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Pogledaj snimku

Vrsta:

Predavanje

Područje:

Osobni rast i razvoj učitelja

Modul:

Osobni rast i razvoj

Predavač/i:

Natrag

Moja očekivanja, uvjerenja i stavovi o razredu, učeniku, roditelju

Osnaživanje učitelja

OSOBNI RAST I RAZVOJ

Datum:

04. studenoga 2024.

Vrijeme:

19:00h - 20:00h

Predavač/i:

Vrsta:

Predavanje

Područje:

Osobni rast i razvoj učitelja

Modul:

Osobni rast i razvoj

Sudionici će saznati značenje vlastitih uvjerenja, stavova i očekivanja te kako oni mogu biti

moćni ili ograničavajući. Cilj ovog predavanja je potaknuti primjenu novih načina razmišljanja i strategija s ciljem osobnih promjena i izbjegavanja stereotipa.



PROGRAM WEBINARA


Nakon ove online edukacije:

  • sudionici će shvaćati značenje vlastitih uvjerenja, stavova i očekivanja, koja mogu biti moćna i ograničavajuća u radu
  • znati što leži u podlozi uvjerenja i koliko ona onemogućuju uvid u ponašanja sudionika
  • sudionici će biti potaknuti razmišljati na nove načine i koristiti nove strategije s ciljem osobnih promjena i izbjegavanja stereotipa.


Također, moći ćete i:

  • potaknuti neke promjene u odnosima s učenicima/roditeljima.


Ova je online edukacija za Vas jer:

  • složenost održavanja ukupne nastave zahtijeva i podršku i pomoć stručnjacima u radu s djecom.


Preduvjet je da ste:

  • pedagoški djelatnik.


Poslije online edukacije možete:

  • pronaći neke nove resurse unutar vlastitih kompetencija i koristiti ih u radu.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (10 minuta)

• uloga škole/učitelja na rast i razvoj učenika

B (10 minuta)
• ponašanja razreda, učenika, roditelja koja mogu potaknuti stavove i uvjerenja učitelja o njima

• stavovi roditelja o vlastitoj djeci u odnosu na učitelje

• mogući stres koji stvara nelagodu, otpor i osjećaj neprihvaćanja i nepoštivanja

C (20 minuta)
• pojašnjavanje problema uvjerenja, stavova i očekivanja učitelja o razredu, učeniku i roditelju koji mogu stvoriti negativne odnose.

D (10 minuta)
• poticaj na preispitivanje vlastitih stavova, uvjerenja i očekivanja kroz proces pozitivnih promjena i pozitivnih izjava u osobnim kontaktima

E (5 minuta)
• završna misao kroz priču „Putnik“  


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)

PREDAVAČ/I
Sonja Jarebica

Sonja Jarebica rođena je 23. listopada 1959. u Zagrebu. Kao magistra socijalne pedagogije stekla je 40-godišnje bogato profesionalno iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Svoj rad usmjerila je na sprječavanje ili ublažavanje socijalnih problema djece i mladih, djelujući u smjeru poticanja pozitivnih promjena u ponašanju i uvjetima u kojima odrastaju i razvijaju se. Socijalna pedagogija podrazumijeva holistički i osobni pristup djeci i mladima, koji povezuje obrazovanje i društvenu skrb o njima, a uključuje rad s pojedincem i socijalnim okruženjem (obitelj, školu, vršnjačke grupe, ali i širu zajednicu), s krajnjim ciljem afirmacije prava djece.


TAGOVI

očekivanja

uvjerenja

stavovi

učitelji

Natrag na ostale edukacije