TEČAJ UŽIVO
MATEMATIKA
Kotizacija:
139,00 EUR
Datum:
15. studenoga 2024.
Vrijeme:
8:30h - 15:30h
Vrsta:
Tečaj uživo
Područje:
Matematika
Modul:
Matematika
Predavač/i:
Dvodnevni tečaj uživo u Alfa-učionici na Jankomiru
Matematiku je moguće shvatiti
Kako doprijeti do većeg broja učenika u manje vremena
TEČAJ UŽIVO
MATEMATIKA
Kotizacija:
139,00 EUR
Datum:
15. studenoga 2024.
Vrijeme:
8:30h - 15:30h
Predavač/i:
Vrsta:
Tečaj uživo
Područje:
Matematika
Modul:
Matematika
Dvodnevni tečaj „Matematiku je moguće shvatiti” pruža polaznicima jedinstvenu priliku za strukturiranje strategija poučavanja računanja u niz, koji obuhvaća sve od zbrajanja i oduzimanja do funkcijskog promišljanja, a kojim će svakom učeniku pružiti temelje za izgradnju budućih matematičkih znanja.
Ukupna cijena dvodnevnog tečaja iznosi 139,00 eura. Tečaj se održava uživo u Alfa-učionici u ulici Vučak 11, Zagreb, 15. i 16. studenoga 2024. od 8:30 sati. Predavanje je na engleskom jeziku. Svaki sudionik dobit će na dar e-knjigu „Major Strategies” i prateće materijale. Broj mjesta je ograničen.
Prijava se vrši prilikom kupovine kotizacije (klik na gumb Prijavi se preusmjerit će vas u mrežnu trgovinu). Ako kao pravna osoba kotizaciju želite kupiti po ponudi molimo da nam se javite e-poštom na edukacije@alfa.hr.
PROGRAM TEČAJA
Nakon ovog tečaja znat ćete koristiti:
- strategije zbrajanja i množenja, proporcionalnog i funkcijskog promišljanja.
Također, moći ćete:
- planirati poučavanje korištenjem problemskih nizova.
Ova je tečaj za Vas jer:
- Vi ste učitelj kojem je stalo razviti kod učenika strategije računanja i matematičkog promišljanja koje će im služiti kao temelj za gradnju budućih matematičkih znanja.
Preduvjet je da ste:
- učitelj razredne nastave, učitelj matematike.
Nakon tečaja možete:
- pročitati e-knjigu Major Strategies koju ćete dobiti na dar
- pročitati Lessons and Activities for Building Powerful Numeracy.
RASPORED TEČAJA
1. dan
- Razvoj matematičkog promišljanja
- Od prebrojavanja do izgradnje aditivnog promišljanja
- Izgradnja multiplikativnog promišljanja
- Q&A
8:30 Uvod, upoznavanje, očekivanje od tečaja 9:00 Matematičko iskustvo, definiranje matematiziranja 10:00 Analiza i razvoj matematičkog promišljanja i zamke koju nose algoritmi 10:30 Pauza 12:00 Ručak 13:00 Izgradnja multiplikativnog promišljanja 15:15 Zaključak, pitanja i odgovori 15:30 Kraj 1. dana |
2. dan
- Izgradnja proporcionalnog promišljanja
- Izgradnja funkcijskog promišljanja
- Strategije u odnosu na modele
- Matematičko modeliranje / Vidljivost učeničkog promišljanja
- Sljedeći koraci, e-knjiga i Q&A
8:30 Izgradnja proporcionalnog promišljanja
10:30 Pauza 10:45 Izgradnja funkcijskog promišljanja 12:00 Ručak 13:00 Strategije u odnosu na modele 14:00 Matematičko modeliranje / Vidljivost učeničkog promišljanja 15:00 Sljedeći koraci, e-knjiga, pitanja i odgovori 15:30 Kraj 2. dana |
PREDAVAČ/I
Pam Harris
Pam Harris je mama, bivša srednjoškolska profesorica matematike, predavačica na fakultetu i autorica koja želi izmijeniti način na koji danas vidimo poučavanje matematike. Prateći razvoj matematičkog mišljenja kod vlastite i školske djece, prateći recentna istraživanja i poučavajući „stvarnu matematiku", shvatila je što znači zaista matematizirati i pružati podršku učenicima tijekom usvajanja matematičkih sadržaja. „Stvarna matematika" podrazumijeva matematičko promišljanje, a ne kopiranje onoga što čini učitelj. Moguće je promijeniti stare obrasce na koje smo navikli – iz korištenja čistih algoritama do pravog matematiziranja. Pam pomaže učiteljima učiniti upravo taj korak prvo na sebi kako bi zatim mogli biti podrška učenicima na istom tom putu.