TEČAJ UŽIVO

MATEMATIKA

Kotizacija:

139,00 EUR

Datum:

15. studenoga 2024.

Vrijeme:

8:30h - 15:30h

Vrsta:

Tečaj uživo

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Predavač/i:

Natrag

Dvodnevni tečaj uživo u Alfa-učionici na Jankomiru

Matematiku je moguće shvatiti

Kako doprijeti do većeg broja učenika u manje vremena

TEČAJ UŽIVO

MATEMATIKA

Kotizacija:

139,00 EUR

Datum:

15. studenoga 2024.

Vrijeme:

8:30h - 15:30h

Predavač/i:

Vrsta:

Tečaj uživo

Područje:

Matematika

Modul:

Matematika

Dvodnevni tečaj „Matematiku je moguće shvatiti” pruža polaznicima jedinstvenu priliku za strukturiranje strategija poučavanja računanja u niz, koji obuhvaća sve od zbrajanja i oduzimanja do funkcijskog promišljanja, a kojim će svakom učeniku pružiti temelje za izgradnju budućih matematičkih znanja.


Ukupna cijena dvodnevnog tečaja iznosi 139,00 euraTečaj se održava uživo u Alfa-učionici u ulici Vučak 11, Zagreb, 15. i 16. studenoga 2024. od 8:30 sati. Predavanje je na engleskom jeziku. Svaki sudionik dobit će na dar e-knjigu „Major Strategies” i prateće materijale. Broj mjesta je ograničen.


Prijava se vrši prilikom kupovine kotizacije (klik na gumb Prijavi se preusmjerit će vas u mrežnu trgovinu). Ako kao pravna osoba kotizaciju želite kupiti po ponudi molimo da nam se javite e-poštom na edukacije@alfa.hr.




PROGRAM TEČAJA


Nakon ovog tečaja znat ćete koristiti:

  • strategije zbrajanja i množenja, proporcionalnog i funkcijskog promišljanja.


Također, moći ćete:

  • planirati poučavanje korištenjem problemskih nizova.


Ova je tečaj za Vas jer:

  • Vi ste učitelj kojem je stalo razviti kod učenika strategije računanja i matematičkog promišljanja koje će im služiti kao temelj za gradnju budućih matematičkih znanja. 


Preduvjet je da ste:

  • učitelj razredne nastave, učitelj matematike.


Nakon tečaja možete:

  • pročitati e-knjigu Major Strategies koju ćete dobiti na dar
  • pročitati Lessons and Activities for Building Powerful Numeracy.

RASPORED TEČAJA


1. dan

  • Razvoj matematičkog promišljanja
  • Od prebrojavanja do izgradnje aditivnog promišljanja
  • Izgradnja multiplikativnog promišljanja
  • Q&A


8:30 Uvod, upoznavanje, očekivanje od tečaja

9:00 Matematičko iskustvo, definiranje matematiziranja 

10:00 Analiza i razvoj matematičkog promišljanja i zamke koju nose algoritmi

10:30 Pauza
10:45 Od prebrojavanja do izgradnje aditivnog promišljanja

12:00 Ručak

13:00 Izgradnja multiplikativnog promišljanja

15:15 Zaključak, pitanja i odgovori 

15:30 Kraj 1. dana


2. dan

  • Izgradnja proporcionalnog promišljanja
  • Izgradnja funkcijskog promišljanja
  • Strategije u odnosu na modele
  • Matematičko modeliranje / Vidljivost učeničkog promišljanja
  • Sljedeći koraci, e-knjiga i Q&A


8:30 Izgradnja proporcionalnog promišljanja
10:30 Pauza
10:45 Izgradnja funkcijskog promišljanja
12:00 Ručak
13:00 Strategije u odnosu na modele
14:00 Matematičko modeliranje / Vidljivost učeničkog promišljanja
15:00 Sljedeći koraci, e-knjiga, pitanja i odgovori
15:30 Kraj 2. dana
PREDAVAČ/I
Pam Harris

Pam Harris je mama, bivša srednjoškolska profesorica matematike, predavačica na fakultetu i autorica koja želi izmijeniti način na koji danas vidimo poučavanje matematike. Prateći razvoj matematičkog mišljenja kod vlastite i školske djece, prateći recentna istraživanja i poučavajući „stvarnu matematiku", shvatila je što znači zaista matematizirati i pružati podršku učenicima tijekom usvajanja matematičkih sadržaja. „Stvarna matematika" podrazumijeva matematičko promišljanje, a ne kopiranje onoga što čini učitelj. Moguće je promijeniti stare obrasce na koje smo navikli – iz korištenja čistih algoritama do pravog matematiziranja. Pam pomaže učiteljima učiniti upravo taj korak prvo na sebi kako bi zatim mogli biti podrška učenicima na istom tom putu.

Natrag na ostale edukacije