Učenik čita književni tekst i uočava pojedinosti književnoga jezika.

Ishodi: OŠ HJ B.3.2.


Književnost i stvaralaštvo


Kako senzibilizirati učenike za recepciju književnoumjetničke riječi? Kako objasniti posebnosti književnoga jezika? Kako ostvariti ishod OŠ HJ B.3.2., odnosno omogućiti učeniku da uoči emocionalnost i slikovitost teksta, posebnost poetskoga izraza: slikovitost, zvučnost i ritmičnost?



U Škrinjici slova i riječi 3 učenik će to doživjeti zvukom, slikom i pokretom. Najprije zvukom i pokretom oponaša padanje kiše; prikazuje kišu koja sipi, kišu koja pada i kišu koja pljušti. Čitajući/prateći pjesmu, učeniku je zadatak pljesnuti za svaki uskličnik u pjesmi. Takvim će gradacijskim opetovanjem osjetiti ritam pjesme, uočiti njegovu promjenu i doživjeti stvarnost prenesenu umjetničkim izrazom. Da bi se još jasnije prikazali ritam pjesme i njezina zvučnost, ponuđene su slike koje treba ozvučiti (ritam koji se vidi i čuje).




Vaš autorski tim



TAGOVI

hrvatski jezik
razredna nastava
škrinjica slova i riječi
treći razred
književni jezik