
02. lipnja 2025.
Četvrtaši iz Oroslavja sami zaradili za svoj „mali maturalac”!

Učenici 4.a i 4.b razreda OŠ Oroslavje provodili su tijekom školske godine s učiteljicama Snježanom Sitarić-Knezić i Dubravkom Knezić poduzetnički projekt koji su nazvali „Zajedno učimo, zajedno putujemo” sa željom da zarade novac za učenike čiji roditelji nisu u mogućnosti platiti školu u prirodi.
Prodajni sajmovi dio su projekta „Zajedno učimo, zajedno putujemo”
– Projekt smo detaljno razradile, navele hodogram aktivnosti, ciljeve, popisale ishode svih nastavnih predmeta i međupredmetnih tema koje ćemo projektom ostvariti. Htjele smo da učenici radom na projektu razviju svoju kreativnost i poduzetništvo, ali i da nauče uvažiti tuđe mišljenje, empatiju, timski duh, da aktivno provode slobodno vrijeme, shvate važnost rada i njegov krajnji rezultat. Tijekom godine organizirale smo različite radionice i prodajne sajmove, u velikoj mjeri uključili su se i roditelji, zapravo iznad svih naših očekivanja. – ispričala je učiteljica Snježana Sitarić Knezić.
Roditelji su se rado uključili u radionice s djecom
Odlazak u Šibenik
Sada, kada je, kako kažu, „vidljiv i opipljiv” rezultat njihovog rada, vesele se odlasku u Šibenik. Očekuje ih boravak u hotelu i obilazak Šibenika, Sokolarskog centra, Nacionalnog parka „Krka”, plovidba brodom do Prvića i obilazak kuće Fausta Vrančića, obilazak Zadra i na povratku obilazak rodne kuće Nikole Tesle u Smiljanu.
Ovaj projekt osmislile smo kako bi svih trideset šest učenika četvrtih razreda moglo sudjelovati u školi u prirodi. Učenici i roditelji shvatili su naša nastojanja da cijenu od 465 eura za četverodnevnu terensku nastavu učinimo dostupnom svakom učeniku i roditelju.
Iako je prvotni cilj učiteljica bio prikupiti novac za one potrebitije, kada su vidjeli da se projekt „zahuktao”, nisu odustali ni učenici, ni roditelji ni dvije učiteljice.
Učenici su sudjelovali i na Adventu u Oroslavju
Zahuktalo se…
Ukupno su u sklopu svih aktivnosti prikupili 8640 eura. Na taj način svakom učeniku smanjila se cijena za 54 posto i roditeljima je ostalo za nadoplatu 225 eura.
Učenici su naučili da svojim radom mogu zaraditi i tako pomoći roditeljima. Mi učiteljice vidjele smo da, uz dobru koordinaciju svih uključenih u odgojno-obrazovni proces, možemo pokrenuti i učiniti velike stvari, da su se učenici povezali, a roditelji shvatili kako je to što činimo pravi primjer razvoja poduzetničkog i timskog duha kojeg će se zasigurno sjećati svi.
Kada su vidjeli da su učenici ustrajni i da ne odustaju, pokrenula se i lokalna zajednica – građani i odgovorni na vlasti na čelu s gradonačelnikom Oroslavja Viktorom Šimunićem i županom Krapinsko-zagorske županije Željko Kolarom.
Uz pomoć učiteljice Dubravke Knezić izrađivali su jabuke i buče
Davanje i primanje
Učiteljice kažu kako im je najljepše bilo čuti dječje i roditeljsko oduševljenje te njihove reakcije nakon zadnje etape projekta – evaluacije. Na pitanje što im se najviše svidjelo u projektu neki od odgovora roditelja bili su:
„Zainteresiranost djece za izrađivanje ukrasa i međusobna sloga.”
„Zajedništvo djece, roditelja i učiteljica.”
„Shvaćanje djece da se moraš u životu potruditi da bi zaradio novac za život, izlet… Spoznaja da će ti se vratiti onoliko koliko si sebe spreman dati!”
Zajedništvo djece, roditelja i učiteljica najveća je vrijednost projekta
Učenici 4. a i 4. b razreda u svojim su odgovorima na isto pitanje napisali:
„Svidjelo mi se to što smo svi bili povezani i surađivali kao da smo jedan razred.”
„Tijekom ovog projekta najviše mi se svidjela naša zajednička sloga, volja i motivacija da zajedno napravimo nešto!”
„Što smo jedni druge više upoznali, bili smo kreativni i jako dobro smo se zabavili!”
„Posebno mi se svidjelo što smo jako puno toga napravili u ovoj školskoj godini.”
Ovi su učenici napravili zaista mnogo, mi im želimo sretan put i vjerujemo da će im posebno dobro prijati sladoled na „maturalcu” za koji su sami zaradili!
Projekt je spojio kreativnost, zajedništvo i zabavu na najbolji mogući način
























TAGOVI